[Manisa - MT]

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
Var mı peki öyle kimseye haber vermeden tek başına o tür yerlerin tadını çıkarmak ? Cık ... Olmaz :) Bu sefer hadi geç oldu ama bir dahaki sefere birlikte gideriz.Bir günlük çadır kurarız.Sen git orayı bir test et bakalım:)
Benim bu seferki ayarlayacağım yer havuzlu ve denize sıfır bir otel olacak(fiyatlar makul bir iki yer var,konuşacağım).


kareşim benim moderatör dediğin böyle olucek işte.tuncer bizi otele götür,:ptuncer bizi havuza götür:ptuncer bizi denize götür haydeeeee:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gürkay dediğin de böyle olacak,eğlence isteyecek,havuz isteyecek,deniz isteyecek:p Ama milleti her oyunda yenip t-shirt istemeyecek:queen:
Bekleyin abi,ben haber vereceğim bu otel olayını da :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Terkedildim, Marmaris'teyim, ilk stop...

Köpek gibi içmekteyim non-stop,

Hasar tespit çalışması yapmaktayım son stop....

Sizi seviyorum ben yahu, ah bi de gelseydiniz Marmok'a...
Ben de gitmem artıkın, ne işim var!
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
eh gitar ne derdin varda içiyosun olm o kadar, para çok geliyo galiba :p elde olmayan sebeplerden dolayı çok istememize rağmen gelemiyoruz kardeşim ne yapalım :pr: başka zaman telafi ederiz artıkın :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gitardando valla çok istedik kardeşim ama nasip olmadı bu sene bize marmok. napalım hayırlısı
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gittardando,diğer arkadaşların dediği gibi bu sene maalesef ki kısmet olmadı.Çok istiyorduk ama istemek yetersiz kalıyor...
O kadar içip bünyeye zarar verme,sen bize lazımsın:)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
Terkedildim, Marmaris'teyim, ilk stop...

Köpek gibi içmekteyim non-stop,

Hasar tespit çalışması yapmaktayım son stop....

Sizi seviyorum ben yahu, ah bi de gelseydiniz Marmok'a...
Ben de gitmem artıkın, ne işim var!

kardeşim benim bizde seni özledik.lodos'un dediği gibi gelmeme nedeni bizden kaynaklı değil elde olmayan ailevi hastalıklardan dolayı akhisardan dışarı çıkamaz olduk.ama seneye allah nasip etsin karıştıracam o marmarisi
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EVET BEYLER,,,LOLİPOP DÜŞKÜNÜ ABİLERİM..
SİZLERİ BU KADAR LOLİPOPA HASRET GÖRMÜŞKEN,,DAHA FAZLA DURMAMIN ANLAMI YOK DEDİM..

AZ SABREDİN,,LOLİPOPA AZKALDI,,NE SİZLERİ DAHA FAZLA BEKLETİCEM,,NEDE GİTTARDANDO KARDEŞİMİZ DAHA FAZLA HASRET ÇEKİCEK..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
EVET BEYLER,,,LOLİPOP DÜŞKÜNÜ ABİLERİM..
SİZLERİ BU KADAR LOLİPOPA HASRET GÖRMÜŞKEN,,DAHA FAZLA DURMAMIN ANLAMI YOK DEDİM..

AZ SABREDİN,,LOLİPOPA AZKALDI,,NE SİZLERİ DAHA FAZLA BEKLETİCEM,,NEDE GİTTARDANDO KARDEŞİMİZ DAHA FAZLA HASRET ÇEKİCEK..

anammmmmmmm valla mı mecitim. işte organizatör dediğin böyle olur kardeşim. talebi görür alır değerlendirir ve sunar. helal sana be
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
EVET BEYLER,,,LOLİPOP DÜŞKÜNÜ ABİLERİM..
SİZLERİ BU KADAR LOLİPOPA HASRET GÖRMÜŞKEN,,DAHA FAZLA DURMAMIN ANLAMI YOK DEDİM..

AZ SABREDİN,,LOLİPOPA AZKALDI,,NE SİZLERİ DAHA FAZLA BEKLETİCEM,,NEDE GİTTARDANDO KARDEŞİMİZ DAHA FAZLA HASRET ÇEKİCEK..

MECİT sen bu işi hallet seni sırtımda taşıcam walla yaşadık beeee HASRET BİTİYO LOLİPOPA:p:mrgreen::queen:

:cat:EN BÜYÜK ORGANİZATÖR BİZİM ORGANİZATÖR:cat:

allaaaahhhh. köpeğin olayım mecittttt. bir düzüne, bir düzüneeeee.

ADAMIN GÖZÜ AÇ NAPSIN KARDEŞİM. ALLAH BELİNE:cyclopsan ŞEYYY AGZINA KUVVET:pDİŞLERİN ÇÜRÜR SONRA BAK İSKİ:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
allaaaahhhh. köpeğin olayım mecittttt. bir düzüne, bir düzüneeeee.

ya racing iski bu bi düzüne çok gelmez mi. bu kadar şeker sağlığa zararlıdır. eline düzüne dursun demek geldi içimden ama severim seni demem. helali hoş olsun diyecem bize ne kalacak? ne diyeyim ben en iyisi allah doyursun diyeyim.

Gürkay yaparsa Mecit bu işi, sen meciti sırtla bende ikinizi sırtlarım, serkanda üçümüzü, iski de dördümüzü sırtlasın:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ya racing iski

Gürkay yaparsa Mecit bu işi, sen meciti sırtla bende ikinizi sırtlarım, serkanda üçümüzü, iski de dördümüzü sırtlasın:queen::queen::queen:


önce lolipoplarınızı yiyinde ondan sonra sırtlayın abilerim..
birbinizi sırtlıcam derken lolipopu yiyemiceniz sonra...

en yukardada:queen::queen::queen: ben olduğum içinde,,bütün lolipoplar bana kalcak..:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
öhö ağır abi geldi... n'oluyo burada, n'ayır... n'lamaz...(şey replikler karıştı pardon arkadaşlar) ::pala::::shhh:::bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yahuu noluyorrr 1 haftada gene ne işler çevirdinizzz
ne lolipopu ne gezisi noluyoruzz yahuu
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
olmuş olmuş hemde çok güzel olmuş.gecemiz tam bi aile ortamında çok güzel geçti walla tadına doyum olmadı bide MECİT olsaydı herşey tamam olucaktı eksiksiz gayrısız olcaktı:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
olmuş olmuş hemde çok güzel olmuş.gecemiz tam bi aile ortamında çok güzel geçti walla tadına doyum olmadı bide MECİT olsaydı herşey tamam olucaktı eksiksiz gayrısız olcaktı:wiinkk:

dayı affet be..biliyorsunuz durumları..ama affettircez kendimizi ya...:cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dayı affet be..biliyorsunuz durumları..ama affettircez kendimizi ya...:cat:

MECİT üzme kardeş kendini durumları gayet iyi biliyoruz...nasipten ötesi yalan,tabiki sen ve hanımın olsaydı grup eksiksiz iştima vermiş olacaktı :) tastamam olacaktık :cat:

cepten bi ara görüşelim var aklımızda bizimde bi şeyler , önümüzdeki haftalar için ...fikir alışverişinde bulunalım seninle bi yol haritası çıkaralım...:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst