[Manisa - MT]

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
tuncerde az değil veriyo gazı kaçılıyo kenara :mrgreen:

dayım sen o lolipop işlerini daha iyi bilirsin iski abinle siz ihtisas yapmış görmüş geçirmiş insanlarsınız:pdeymiiii yawwwwww:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
birisi iski mi dedi? ulen gürkay yedim seniiiii. aman allahım ben ne yapıyorum? gürkayı yemek miii? neeeeee...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
tuncerde az değil veriyo gazı kaçılıyo kenara :mrgreen:

dayım sen o lolipop işlerini daha iyi bilirsin iski abinle siz ihtisas yapmış görmüş geçirmiş insanlarsınız:pdeymiiii yawwwwww:queen::queen::queen:

dayıcım lolipopu bilmem ama seninde ihtisas yaptığın şeyleri çok iyi anlattılar bana,,hatta hatırlarsın senin uno'nun içinde izmirden dönerken...

anladın sen onu dayıcımmmm....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
anammmmmmmmm topik kopmuş mevzu çok DERİN,DAR ve HASSASbi noktaya gelmiş:queen:
ben sizi tanımıyorum abi... ::blusssh: ::xs06::
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
dayım benim sizler aslında iyi insanlarsınız hem sen hemde iski kardeşim.:wiinkk:aslında sütte leke var sizde yok demek istedim ama yanlış anlaşıldı yawwww.türkçe bu işte neyaparsın çek nereye çekersen dimi kardeşlerim abilerim sizleri çok seviyorum ben canlarım benim:cherry:

lodos sende az değilsin hani gazlıyosun dayıcığımı bana karşı yok derin dar hassas felan :pale:siz galiba benim ipimi çektiniz sevgili dostlar.tabiki okyanuslar derin dibi olmayan ıssız yerlerdir dimi ama :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
anammmmmmmmm topik kopmuş mevzu çok DERİN,DAR ve HASSASbi noktaya gelmiş:queen:
ben sizi tanımıyorum abi... ::blusssh: ::xs06::

tamam müdür,,iyice üstümüze,başımıza bulaştırmayalım mevzuyu demi...

işin bo... çıkarmayalım...:queen::queen::queen::pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
tamam müdür,,iyice üstümüze,başımıza bulaştırmayalım mevzuyu demi...

işin bo... çıkarmayalım...:queen::queen::queen::pr:

şşş gençler ne iş bakiim yaw bilhare bu bakkaldan lolipop alma hikayelerini, uno ekmek kadayıfını vs neyse bilimum yiyecek içecek işlerini dinleyecem sizden. bu arada isteyene lolipoplu fotolarımı gönderebilirim.

kim anladı bunu ben bilmem.:queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bana göndermiştin lolipoplu resmi hayran kalmıştım murat o ne güzel lolipop öyle :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
LolİpopÇu Geldİ Amcaaaaaa,,,
Lolİpoplarim Var.......
Lolİpopp.....................
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
heyyyyt gidinin ORGANİZATÖRÜ beee:mrgreen:
bide lolipop gezisi düzenlesen diyorum haaa:cyclopsan:queen:
nasıl olur OLMAMI::biggrinn::haapppy:
işte o zaman bu lakap sana cuk diye oturur::shake2::sıkarım
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bende istiyorum bende istiyorum lolipop...:flower:::secreet:::sefereee::fool:: ::shifty2::::138: ::142:: ::160:: ::143:: ::145:: ::winkwink ::winkwink ::winkwink
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
bende istiyorum bende istiyorum lolipop...:flower:::secreet:::sefereee::fool:: ::shifty2::::138: ::142:: ::160:: ::143:: ::145:: ::winkwink ::winkwink ::winkwink

vayy seni gidi keloksss. veriririm ben sana lolitop şeker. istediğin bu olsun. yalarsın artık.::xs06::::xs06::::xs06::::xs06::
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi valla yapalım bi lolipop gezisi yaw. hadi organizatör yaz bitmeden ayarlayalım bi tur
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
MURAT'ım bu haftasonu belkide motorum ile son kez olabilecek(motorumu satmaya karar verdim) ufak çaplı bi gezi düşünüyorum hanım ile beraber...
önümüzdeki haftasonlarından biri için yapın gari bi organizasyon...geyiğe deniz kenarında güneşlenir iken devam ederiz...:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
lodos,var öyle bir düşünce zaten.Bir iki yer var onlarla gidip konuşacağım,güzel fiyatlara güzel eğlencelerimiz olacak merak etmeyin:wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
lodos,var öyle bir düşünce zaten.Bir iki yer var onlarla gidip konuşacağım,güzel fiyatlara güzel eğlencelerimiz olacak merak etmeyin:wiinkk:

tamadır forrap destek lazımsa haber uçur. bi de ben belki bu cumadan yada cumartesiden çadıra kaçacam. medeniyetten uzak 2 gün geçireyim diyorum. bi yer buldum 10 numara. yarımadanın tepesine çadır kurmak istedi canım.:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Var mı peki öyle kimseye haber vermeden tek başına o tür yerlerin tadını çıkarmak ? Cık ... Olmaz :) Bu sefer hadi geç oldu ama bir dahaki sefere birlikte gideriz.Bir günlük çadır kurarız.Sen git orayı bir test et bakalım:)
Benim bu seferki ayarlayacağım yer havuzlu ve denize sıfır bir otel olacak(fiyatlar makul bir iki yer var,konuşacağım).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst