tuncerde az değil veriyo gazı kaçılıyo kenara :mrgreen:
dayım sen o lolipop işlerini daha iyi bilirsin iski abinle siz ihtisas yapmış görmüş geçirmiş insanlarsınızdeymiiii yawwwwww:queen::queen::queen:
anammmmmmmmm topik kopmuş mevzu çok DERİN,DAR ve HASSASbi noktaya gelmiş:queen:
ben sizi tanımıyorum abi... ::blusssh: ::xs06::
tamam müdür,,iyice üstümüze,başımıza bulaştırmayalım mevzuyu demi...
işin bo... çıkarmayalım...:queen::queen::queen:r:
anammmmmmmmm topik kopmuş mevzu çok DERİN,DAR ve HASSASbi noktaya gelmiş:queen:
ben sizi tanımıyorum abi... ::blusssh: ::xs06::
yok öyle kaçmakkkkkk. ben seni iyi tanıyorum amaaaa.::156::::firca::
racingiiski bırak adam kaçsın yaw, dediği gibi derin ve hassas bir konu. bunu bi akşam detaylı olarak yatıralım masaya
bende istiyorum bende istiyorum lolipop...:flower:::secreet:::sefereee::fool:: ::shifty2::::138: ::142:: ::160:: ::143:: ::145:: ::winkwink ::winkwink ::winkwink
lodos,var öyle bir düşünce zaten.Bir iki yer var onlarla gidip konuşacağım,güzel fiyatlara güzel eğlencelerimiz olacak merak etmeyin:wiinkk: