[Manisa - MT]

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Mecit valla kurtarmaz 70 lik. Yani sermayesi değil be abim. Hiç olmazsa 75 lik falan olsun. :wiinkk: Yoksa ayıpsun dükkan senin :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşlerim bir kaç gün yoktum yine esmişsiniz. allah size akıl fikir versin diyecem ama zor. tamam nice 100. sayfalara. vaktinde biz de ne 100 sayfalar devirmiştik ama bir kısmını tarihe gömdük. Manisa lı kardeşlerimizin de tarihteki normandia çıkartmasından sonraki en büyük destekli çıkartmalarını da unutmadık. Kardeşlerim benim.

alper abi yaptın yine yapacağını vallahi..:wiinkk:
daha bize 40 sayfa var bakalım bizde kim denk gelicek 100. sayfaya..:queen:
kesin wallace olur o...:queen:


hehehe eywallah özgürüm inşallah.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
70 lik mi_?tekirdağ mı...;)

kardeşlerim bir kaç gün yoktum yine esmişsiniz. allah size akıl fikir versin diyecem ama zor. tamam nice 100. sayfalara. vaktinde biz de ne 100 sayfalar devirmiştik ama bir kısmını tarihe gömdük. Manisa lı kardeşlerimizin de tarihteki normandia çıkartmasından sonraki en büyük destekli çıkartmalarını da unutmadık. Kardeşlerim benim.




hehehe eywallah özgürüm inşallah.:queen:

kırmızı kart kime abi bu arada....:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Özgürcüm hakkında yazılanları okumadın galiba. İstersen 100. sayfaya bir bak. Sen Ahmetliye gelirsin o zaman hem plakanı sökücem hemde göreceksin sen fast life...fast die... nasıl oluyormuş :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Ne o özgürcüğüm bakıyorum kendini tamamen izmirli sayıyorsun. Ne demek sizinki, bizimki. :wiinkk:

Demek memleketini bu kadar çabuk unuttun haa. Eh sen nasıl olsa buraya gelirsin. O zaman sana pasaport soruyor muyum sormuyor muyum görürsün.::angry2::::yanliss:

özgür bittin sen yiğenim sen nasıl olsa geleceksin baba ocağına o zaman sormazmıyız sana hatta ilk gördüğümde babanada şikayet edecem seni bugün pazaryerinde gördüm annenle alışveriş yapıyorlardı ama neyse gelir baban birkaç güne kadar nasıl olsa benzini biter muhahahaha yandın sen yandınnnn

ooohohhhh
noluyoruz bakalımm
sizli bizli ne bu resmiyetttt
ne zaman arasam manisadasınnn bi de daha izmirli ayağımı yapıyorsunnn
dikkat et bi ücra köşede sıkıştırmasın seni manisalılar özgürrrr:queen:

Özgür,özgürdür :) Özgür'üm tehlikeli laflar yav şaka maka:pAmma tepki almışsın...
Bence sen bi müddet gözükme ortalıkta:)

eyvah eyvah..ben vallahi 100. sayfaya bakmamıştım yaw..yahu hıfzı abi yusuf abi ben ne zaman memleketimi inkar ettim be yaw..siz benim önümü de kesersiniz şimdi..pusu olaylarına kalkışmayın bak kaza yaparım soora..:queen:
ben hangi bir sorana izmirliyim dedim arkadaşlar yapmayın böle...
sadece izmirde oturuyorum...hepimiz türkiyeliyiz...:queen::queen:
bak toparlayamıyorum şimdi gördünüz mü...:queen:
manisaya mı taşınsam ne yapsam..fabrikayı oraya getirmenin imkanı olsa gelirim yani..
ama yusuf abi bişey var ben urfa da doğdum,ayvalıkta gelişmemi tamamladım,izmirde serpildim,sonra en son ahmetliye geldim..ama sakın kütüğü karıştırma orasını anlamam..:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kalamar da geldi ama özgürün can güvenliği tehlikede. nasıl olacak şimdi bu iş?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
karayiplere kaçıcam ben ve ordada ahmetliliyim dicem size inat...
45 B 3024 ü türkiyenin dört bir köşesi gördüğü gibi avrupa asya her bir kıtada görsün...gururla...;)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
karayiplere kaçıcam ben ve ordada ahmetliliyim dicem size inat...
45 B 3024 ü türkiyenin dört bir köşesi gördüğü gibi avrupa asya her bir kıtada görsün...gururla...;)

Neyse bu kadar kıvırma çabasından sonra af konusunu gündeme getireyim ben. Arkadaşlarla bir görüşelim bakalım nasıl bir sonuç çıkacak :cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
açık oturum mu.._? basın sözcüsü kim peki_?hakim bey ben masumum...

basın sözcüsüde hakimde benim masumiyetini her ne kadar kabul etsekte sana yinede inceden bi 6 ay hafif hapis cezası verecek gibiyiz buraya gelince yüz yüze yapacağımız sorgulamandaki iyi halinden belki ufak bi indirim yapabiliriz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
eh be hıfzı abi hemşeri hemşeriye böle mi yapar...seninle motor arkadaşıyız,kader arkadaşıyız..ben sizlere neden sırtımı döneyim ki...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst