alper abi yaptın yine yapacağını vallahi..:wiinkk:
daha bize 40 sayfa var bakalım bizde kim denk gelicek 100. sayfaya..:queen:
kesin wallace olur o...:queen:
hem mecite sadece üzümcü krlaı demek hakarettt olurr
aynı zamanda organizatörlerinn kralıı
manisa mt ninn göz bebeğii
(yaw yaz yaz geçmiyorr 100. sayfaya
naptınn forrap bizim sayfayaa)
ÖZLEMCİM,,SENİ AYAKTA ALKIŞLIYORUMM...TEŞEKKÜRLER....:rendeer: :rendeer:
alper abi yaptın yine yapacağını vallahi..:wiinkk:
daha bize 40 sayfa var bakalım bizde kim denk gelicek 100. sayfaya..:queen:
kesin wallace olur o...:queen:
senin beni taşınma konusunda alkışlaman gerek
manisaya geleli tam 1yıl 10 gün oldu ve ben 7. yerime taşındım bugün
ne demişler en güzel ocak ana ocağıymışşş:cat::queen:
Ben ölüm marşı çalabiliyorum,şu dınnnn dınnn dı dınnn dın dın dın dın dın dın dınnnn şeklinde olanını.Bir de romance ın ortasına kadar felan biliyorum.Bir de caddelerde rüzgar şarkısının sadece caddelerde rüzgar kısmını çalabiliyorum gerisini getiremiyorum.İstersen bunları öğreteyim iski,ücrette anlaşırız![]()