[Manisa - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
100 sayfa olacak nerdeyse...Hadi bakalım kime denk gelicek.....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ehhh be alp tunayyy
okadar uğraştıkk uğraştıkkk sana denk geldii 100. sayfanınn ilk mesajıııı
tühh be yawww
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Evet sevgili arkadaşlar 200. sayfa için kayıtlar başlamıştır. Acele edin. :)
Hatta bir hediye koyalım. Her yüzüncü sayfanın ilk mesajını yazan kazansın. Mesela ilk toplantıda Tunay'ın motorunu yıkayalım. :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
alper abi yaptın yine yapacağını vallahi..:wiinkk:
daha bize 40 sayfa var bakalım bizde kim denk gelicek 100. sayfaya..:queen:
kesin wallace olur o...:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
alper abi yaptın yine yapacağını vallahi..:wiinkk:
daha bize 40 sayfa var bakalım bizde kim denk gelicek 100. sayfaya..:queen:
kesin wallace olur o...:queen:

Ne o özgürcüğüm bakıyorum kendini tamamen izmirli sayıyorsun. Ne demek sizinki, bizimki. :wiinkk:

Demek memleketini bu kadar çabuk unuttun haa. Eh sen nasıl olsa buraya gelirsin. O zaman sana pasaport soruyor muyum sormuyor muyum görürsün.::angry2::::yanliss:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Vallaa ben bir sayfada mesaj görüntülediğim için benim açımdan 100. sayfaya daha çok var...
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
aliiii banaaaa gitar çalmayı öğrettttt. duydun muuuuuu? ses idare eder. kulak var. ücrette anlaşalım sadece.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben ölüm marşı çalabiliyorum,şu dınnnn dınnn dı dınnn dın dın dın dın dın dın dınnnn şeklinde olanını.Bir de romance ın ortasına kadar felan biliyorum.Bir de caddelerde rüzgar şarkısının sadece caddelerde rüzgar kısmını çalabiliyorum gerisini getiremiyorum.İstersen bunları öğreteyim iski,ücrette anlaşırız :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
eh dostlar yaaaa,,bir 100.sayfa geyiği attım ortaya,,sizlerde hemen nasılda benimsediniz..belli belli hepinizin canı sıkılıyor..



hem mecite sadece üzümcü krlaı demek hakarettt olurr
aynı zamanda organizatörlerinn kralıı
manisa mt ninn göz bebeğii


(yaw yaz yaz geçmiyorr 100. sayfaya
naptınn forrap bizim sayfayaa)



ÖZLEMCİM,,SENİ AYAKTA ALKIŞLIYORUMM...TEŞEKKÜRLER....:rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
özgür bittin sen yiğenim sen nasıl olsa geleceksin baba ocağına o zaman sormazmıyız sana hatta ilk gördüğümde babanada şikayet edecem seni bugün pazaryerinde gördüm annenle alışveriş yapıyorlardı ama neyse gelir baban birkaç güne kadar nasıl olsa benzini biter muhahahaha yandın sen yandınnnn
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hehe...Ben yazdığımda 99. sayfadaydı mesajım......:p 100.sayfa olmuş....

Sondan başladım okumaya yav neler oluyor demeye kalmadı en başta benim mesaj......:p

Teşekkürler arkadaşlar....Beni sizler yarattınız...:p

Ne diyom yawwww...Karıştırdım....:cherry:

Görüşmek üzere....:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
alper abi yaptın yine yapacağını vallahi..:wiinkk:
daha bize 40 sayfa var bakalım bizde kim denk gelicek 100. sayfaya..:queen:
kesin wallace olur o...:queen:

ooohohhhh
noluyoruz bakalımm
sizli bizli ne bu resmiyetttt
ne zaman arasam manisadasınnn bi de daha izmirli ayağımı yapıyorsunnn
dikkat et bi ücra köşede sıkıştırmasın seni manisalılar özgürrrr:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özgür,özgürdür :) Özgür'üm tehlikeli laflar yav şaka maka:pAmma tepki almışsın...
Bence sen bi müddet gözükme ortalıkta:)
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
114
100. sayfada bisimde tuzumus olsun demi!!!:p ya kış gelio artıq hadi gezi yapmıosmu foçaya kaçalım foçaya...:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
@demon bizim geziler ocak,şubat gibi başlar,mayıs ayı sonuna kadar ege kıyılarını talan ederiz :)
yazın millet darmadağın oluyo
hem kışın motosiklet binmek daha zevkli (tabi bu kış satmazsa motoru gürkay artçısıyım)
şimdi iş zamanı...:bounce:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
senin beni taşınma konusunda alkışlaman gerek
manisaya geleli tam 1yıl 10 gün oldu ve ben 7. yerime taşındım bugün

ne demişler en güzel ocak ana ocağıymışşş:cat::queen:

valla özlem sen leyleği havada görenlerdensin kanımca. ama ne demişler; tilkinin dönüp dolaşacağı yer ana kucağıdır.

Ben ölüm marşı çalabiliyorum,şu dınnnn dınnn dı dınnn dın dın dın dın dın dın dınnnn şeklinde olanını.Bir de romance ın ortasına kadar felan biliyorum.Bir de caddelerde rüzgar şarkısının sadece caddelerde rüzgar kısmını çalabiliyorum gerisini getiremiyorum.İstersen bunları öğreteyim iski,ücrette anlaşırız :p

tuncer repertuarın çok geniş abicim senin. ben henüz çaylak türündenim. çalamam o kadar parçayı. dan, dun yeter şimdilik. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
MAnisaaa 100. sayfan(m)ız hayırlı olsun nice 100 sayfalara...
En kısa zamanda görüşmek üzere dostlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst