Manisa-izmir Beraberliği

Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
ne bileyim mecitim kaç günden beri nete girdiğim yok zaten ama haber verilseydi yemin ederim gelirdim.işte eskiden belki bu vardı ama görüyorum ki şimdi kim kimeee dum duma!öpüyorum seni k.i.b

Ah benim güzel kardeşim alınırmışta...:) sitem de edermiş....:) ben kıyamam ona... kimse haber vermedi mi sana :silent: yazıııııkkkk. şaka bi yana senin sesin soluğun çıkmayınca bende dedim herhalde 1000RR ı sattı bizide bıraktı. :p :mrgreen: Bak ayvalığa geliyosun mazeret kabul etmiyorum.

kendine ve 1000RR a iyi bak.....:)

izmir kadrosunu açıklıyorum.

Kalede ????
Defans???
Defans???
Defans??
Orta saha Forvet FORRAP
Orta saha Forvet SOKEMON
Orta saha Forvet WALLACE

Kaleyi kimselere kaptırmam:bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Kalede PANTER TENTEN35
Defans HEDOWICH
Defans KAMBERHAN
Defans??????????????????
Orta saha Forvet FORRAP
Orta saha Forvet SOKEMON
Orta saha Forvet WALLACE

Yan hakem Serkan, Orta hakem Marco
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bende gelicem maçı seyretmeyeeeeeee benide seyirci olarak yazınız lütfen
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
varya çağatay abi sana inat manisa mt takımında oynuyacam sen dur sen.. kendine bak bi kere her attığın dışarı her attığın dişarı sağ ayağı öldürürmüş pehh.. allah için söyle kaç tane pas attın bana bide laf söylüyor buradan bencilce top oynuyosun yalan mı :cherry: sen kendine bak bak görün söylemedi demeyin SOKEMON varken siz maçı yenmeyi unutun :) ha bide benle bedriyi aynı kefeye koymayın lütfen bedri benden daha kabiliyetli :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
alayınıza gider uleynnnnnnnnnnnnn,,,öyle fotoğraflarla,,organize takım görüntüsüyle,,yeşil vip'lerin içinde bizi korkutacağınızımı sandınız..yanlız maçlar izmirde oynanırsa bizim deplasman handikapımız olucak..

tarafsız saha istiyoruz....:queen: :queen:

ayrıca bizim manisada para çok,,iyi bir afrikalı futbolcu transferimiz var...motoruda africa-twin :queen: :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mecit dur yawaş gel:queen: fark falan yeriz baklavaya üzülmemde bir ay izmir mt nin ağzında sakız oluruz :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
alayınıza gider uleynnnnnnnnnnnnn,,,öyle fotoğraflarla,,organize takım görüntüsüyle,,yeşil vip'lerin içinde bizi korkutacağınızımı sandınız..yanlız maçlar izmirde oynanırsa bizim deplasman handikapımız olucak..

tarafsız saha istiyoruz....:queen: :queen:

ayrıca bizim manisada para çok,,iyi bir afrikalı futbolcu transferimiz var...motoruda africa-twin :queen: :queen:

AKILLLIII OL MEEECIIIIITTTT! ! ! daha mac baslamadan aglamaya basladin:salut: :salut: :salut:

getir bakalim afrikaliyi:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
valla ben korktum sizden..... maç çok çetin geçeceğe benziyor. bence herkes kaskını ve koruma kıyafetlerini giyip öyle gelsin maça. :queen:
eee bide olabilecek sakatlanma ihtimaline karşılık ilk yardım ekibi lazım dimiii
112 acil servisiniz benden... mavi ceketimle gelirim artık.. (şaka bir yana umarım ihtiyaç kalmaz):rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ya şule naptın sen? kasklar, montlar falan. amerikan futbolu deeell bu. güvenliğe fazla önem veriyosun anlaşılan.
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Arkadaşlar buluşmanız mükemmel olmuş :) E Ayn-ı Ali'nin keyfi bambaşka hele birde bu güzel beraberlik tam oturmuş :) Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Süppper

Gelemediğimize gerçekten çok üzüldük:pale:
Gezi güel olmuş ve geçmiş ayrıca fotoğraflar da harika.:cat:

Katılarak İzmir'i temsil eden tüm dostlara teşekkürler.:rendeer:

Selalar,
Özer
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Fotoğraflar için eleriniz dert görmesin canım arkadaşlarım,
Teşekkürler Lodos
Teşekkürler Wallece ve ASLI,
Teşekkürler rüzgarbey..:rendeer: :cat:
Halı saha maçlarınızı iple çekiyorum..amigo kızlar listesi bende..sürpriz..:wiinkk:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
futbol beni bozuyoo yaaaa

basketboll daaa yapalım bi ara olurmuu
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
sen bizim kalecisin linkin...:bounce:
kıvırma okulu basarım bak :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
serkan abi benide defansa alın

top geçer adam geçmez:queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst