ne bileyim mecitim kaç günden beri nete girdiğim yok zaten ama haber verilseydi yemin ederim gelirdim.işte eskiden belki bu vardı ama görüyorum ki şimdi kim kimeee dum duma!öpüyorum seni k.i.b
izmir kadrosunu açıklıyorum.
Kalede ????
Defans???
Defans???
Defans??
Orta saha Forvet FORRAP
Orta saha Forvet SOKEMON
Orta saha Forvet WALLACE
alayınıza gider uleynnnnnnnnnnnnn,,,öyle fotoğraflarla,,organize takım görüntüsüyle,,yeşil vip'lerin içinde bizi korkutacağınızımı sandınız..yanlız maçlar izmirde oynanırsa bizim deplasman handikapımız olucak..
tarafsız saha istiyoruz....:queen: :queen:
ayrıca bizim manisada para çok,,iyi bir afrikalı futbolcu transferimiz var...motoruda africa-twin :queen: :queen:
ya şule naptın sen? kasklar, montlar falan. amerikan futbolu deeell bu. güvenliğe fazla önem veriyosun anlaşılan.