Manisa Grubu 07/02/2007 Toplaniyoruz

Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
124
abilerim manisa mt ye izmirden bende katılacagım izmirden gideceklere dyurulur benide alın yanınıza birlikte gidelim
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
vayy vayyyyy. beşir kardeşimde geliyomuş. nerelerdesin sen yav. sen bi gelde ifadeni alayım. şaka şaka. bekliyoruzzzz.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ARKadAŞLAR izmir mt bi katılım listesi yapsın aartık yahu..".

"rüzgar bey" bu asli görev senin,,yap bi katılım listesi :),,,:cat:
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Sevgili MT Ailesi,

Bulusma Ege Univ. Fakultesi Ana Giris kapisi ( Manisa Yol Ayrimi )
Bulusma Saati : 19:00
Teker Donus:19:15 - 19:30
Izmir MT listesi asagidadir elleri gorelim diger Izmir MT uyeleri

1. Ruzgar_Bey
2. Wallace
3. Kuvva +1
4. Ahmet_Cebesoy +1
5. Turlabo +1
6. Volkan Cimen
7. Ferhat
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
hakancım beni listenin en başına yaz demek isterdim ama malesef nöbetim var ogün. hepinize iyi eğlenceler :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
Sevgili MT Ailesi,

Bulusma Ege Univ. Fakultesi Ana Giris kapisi ( Manisa Yol Ayrimi )
Bulusma Saati : 19:00
Teker Donus:19:15 - 19:30
Izmir MT listesi asagidadir elleri gorelim diger Izmir MT uyeleri

1. Ruzgar_Bey
2. Wallace
3. Kuvva +1
4. Ahmet_Cebesoy +1
5. Turlabo

beni niye yazmadın benı beyenmıyormusun hı olmadı sımdı zaten motorumuda aldın neyse neyse :queen: :rendeer: :bounce:

bende varım saygılar F.T.T.
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
ABİ SON ANDA KARARIMI DEGİSTİRİYORUM YAZLIGI TEMIZLEDİM YENİ GELDİM ARTIK PERSEMBEYE GİTCEM YANİ ARANIZDAYIM TABİKİ MAYKTA GELİYOOOOOOOOOOOOO :salut: :queen: :queen: :queen: :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EEE rüzgar kardeşim katılım az ya...yok yok senin eski ağırlığın kalmamış izmir mt de....:pr:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
şule kızım bu kadar çok çalışma. yazık olcak sana. dediğin gibi en başta görmek isterdik seni. neyse ya, napalım. artık bizlerde nöbetimiz var deriz. izmir mt nin toplantılarında.

hakan listeye yazıver abicim ferhatıda. bir zahmet.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
şule kızım bu kadar çok çalışma. yazık olcak sana. dediğin gibi en başta görmek isterdik seni. neyse ya, napalım. artık bizlerde nöbetimiz var deriz. izmir mt nin toplantılarında.

hakan listeye yazıver abicim ferhatıda. bir zahmet.

iskender aşkolsun işle ilgili durumları biliyorsun sen. ben zaten bunalmış durumdayım bu kadar yoğun çalışmaktan. bide sen böyle yazıpta üzme beni. gerçekten arkadaşlar sizlerle olabilmeyi çok isterdim ama malesef nöbetçiyim başka toplantıya kısmetse inşallah
hepinize sevgiler:rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
iskender aşkolsun işle ilgili durumları biliyorsun sen. ben zaten bunalmış durumdayım bu kadar yoğun çalışmaktan. bide sen böyle yazıpta üzme beni. gerçekten arkadaşlar sizlerle olabilmeyi çok isterdim ama malesef nöbetçiyim başka toplantıya kısmetse inşallah
hepinize sevgiler:rendeer:

elbette biliyorum yaa. şaka takıldım ben. bir başka toplantıda görüşürüz bizde. aramızda görmek isterdik senide ama canın sağolsun. kendini fazla yorma bakalım. iyi çalışmalar.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
slm dostlar. akhisardaki bu toplantıya katılmalısınız diyorummmm. inanın çokkkk eğlenceli olacak. lütfen elleri görelim. nerdesiniz izmir mt? haydiiii...

Abicim hem hafta içi yapın, hem akşam yapın, hem Akhisar'da yapın, sonra vay efendim MT İzmir, katılım bekliyoruz. :) Gelemiyorum, üzgünüm, sizleri seviyorum. :salut:



Bu sefer toplantı AKHİSAR da...hımmm.Lodos,deplasmanda iyiydi bide kendi sahasında görelim..:wiinkk: Mesir çayı ve zeytinyağı var ise...tutmasınlar bizi..:rendeer: Hepinizi özledim..sevgi ve saygılarımla..

Ablacığım geçmişler olsun, sen de gitme üşütme yollarda kendini :queen:

SERKAN ABİCİM BEN GELEMİCEM PAZARTESİ DİKİLİYE GİTMEYİ PİLANLIYORLAR YİNEDE KACMAYI DENİYCEM AMA NOLUR NOLMAZ DİYEYİM DEDİM GELEMESEM HERKESE İYİ EYLENCELER YANLIZ DİYER ARKADASLAR KACIRMAYIN DERİM :pr: :silent: :pr: :pr:

GÜRKAY ABİCİM ARAMIZDAN BIRI FİRE VERSE OLMAZMI
MESEKA BEN YANİİİİİİİİİİİİİİİİİ:salut: :salut: :pr: :pr: :pr: :farao:

Abİ Kusura Bakmayin OgÜn Ben Gelemiycem Dİkİlİye KaÇiyomusuz Sİze İyİ Eglenceler

FAVORİİ yoksa ben zaten yokum aga.

Hepinize selamlar, bir dahaki sefere görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
hmmmm... canım cekti ama gelip gelemeyecegim anneme baglı:) lodos emmi, cd hazir, sercedando'nun kafesine(bornova'daki) bırakıyorum, eger ben gelemessem izmir'den gelen bi arkadas ordan alirsa iyi olur... yaklasık 80 saat ugrastim montajlar icin... şahit olan arkadaslar halime acıdılar:mrgreen:
sizleri seviyorum...
sevgiyle kalın...:rendeer:

p.s: lodos abi '''yenge o videoyu izlemese iyi olur''':cat:

o video yu izlerken sırf senin yuz ifadeni gormek icin gelmeye calisacagim:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HIMMMM toplantı güzel olacağa benziyor..ama havalar bozdu bu sefer..kıçımız doncak giderken....

acep arabaylamı gitsek yahu????
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
HIMMMM toplantı güzel olacağa benziyor..ama havalar bozdu bu sefer..kıçımız doncak giderken....

acep arabaylamı gitsek yahu????

sen yapma bari mecit tatlısu motorcusumusun :cherry: altında 1000 lik makine

tüfek tesisat hersi var

ama dersen araba daha iyi, bari o zaman izmirden ve manisadan gelecek arkadaşları topla gel:)

motorla geeeeelll:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst