Manisa Grubu 07/02/2007 Toplaniyoruz

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
YER : STAD CAFE&RESTAURANT VE SPOR KOMPLEKSİ AKHİSAR (şehir stadyum yanı)

TARİH : 07/02/2007 Çarşamba

SAAT : 20:00

irtibat için : 0532 287 38 99

Arkadaşlar 2007 yılı ikinci toplantımızı AKHİSAR'da yapıyoruz.Tüm dostlarımızı ve motoseverleri bekliyoruz...:flower:

KATILIM LİSTESİ

1 ) LODOS akhisar

2 ) GÜRKAY akhisar

3 ) RACİNGİSKİ akhisar

4 ) MECİT manisa

5 ) BELİFELESS manisa

6 ) LİNKİNPARK akhisar

7 )Z750S (CAVİT) akhisar

8 ) RÜZGARBEY izmir

9) turlabo +1 izmir

10)ıronline izmir

11 ) DENİSSS akhisar

12 ) volkan çimen izmir

13 ) ümmet pertikan +4 Türkiye

14 ) DONDURMANİA manisa

15 ) kamberhan izmir

TOPLANTIYA KATILACAK ARKADAŞLAR BELİRTMESİ YETERLİ LİSTE GÜNCELLENECEKTİR:cat:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
oooooooooooooooooooooooooo

hadi bakalımm motor severlerrr bizi kırmayınn gelinn beklyruzzz

serkan abi düşünüyorumda bende mıı +1 gelsemm ????

ama düşünüyordumdaa kımle gelecemm :D:D:D
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
slm dostlar. akhisardaki bu toplantıya katılmalısınız diyorummmm. inanın çokkkk eğlenceli olacak. lütfen elleri görelim. nerdesiniz izmir mt? haydiiii...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
evet sevgili motosiklet severler sizleri akhisardaki bu toplantımıza davet ediyoruz bizleri yanlız ve özküz bırakmazsınız herhalde:) gerek izmir mt gerek manisa mt bütün dostlara sesleniyorum

gel nasıl olursa gel ister motorla ister arabayla gel:queen:

sizlere çok güzel bi organizasyon yaptık bizleri kırmayın mesajları bekliyoruz inşallah bol katılımlı bi toplantı olur şimdiden gelenlere ve gelmiyenlerede teşekkürler.
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
ABİİİİİİİİİ

İSKENDER abinin r6 yı masa olarak kullanacağız restourant sahibi okey dedi

söylemesem çatlarım :queen:

ayrıca dev gibi sinevizyon var istediğiniz klibide getirin yayınlayabilirsiniz dedi

öleceeeem:queen: ne güzel...
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Sevgili MT Manisa Ailesi,

Allahtan bir mani olmazsa sizleyim.

( Mecitin & İskenderin buz gibi havalarda cok gelip gittigi oldu eh bizde biraz usuyelim demi )
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya biraz durun ya. bu ne enerji anlamıyorum. bir ordayız bir burda bir şurda. Kamil Koç şöförleri bile bu kadar yol yapmıyordur herhalde:queen:
şimdilik belirsiz olmakla beraber allah nasip ederse gelmek istiyorum.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
gönlüm zaten sizinlede
4ünde manisyaa dönüyorum
7sinde son anda bir terslik çıkmazsa oradayımm
kaçar mııı
ayvalık zaten uhde kaldı içimde
fotolara baktıkça hala içç çekiyorumm.
yaz benide lodosssss

ya biraz durun ya. bu ne enerji anlamıyorum. bir ordayız bir burda bir şurda. Kamil Koç şöförleri bile bu kadar yol yapmıyordur herhalde:queen:
şimdilik belirsiz olmakla beraber allah nasip ederse gelmek istiyorum.

kamil koç şöförlerine ne hacet
ben varım ya
akşam manisadayım sabah ist.da gece tekirdağda
bi bakmışsın çanakkalede :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
124
abiler,ablalar bende izmirden gelicem ama izmirden gelen arkadaslarla toplanıp öle gidelim bence(tek gidememde):cherry:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Bu sefer toplantı AKHİSAR da...hımmm.Lodos,deplasmanda iyiydi bide kendi sahasında görelim..:wiinkk: Mesir çayı ve zeytinyağı var ise...tutmasınlar bizi..:rendeer: Hepinizi özledim..sevgi ve saygılarımla..
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Sevgili MT Manisa Ailesi,

Allahtan bir mani olmazsa sizleyim.

( Mecitin & İskenderin buz gibi havalarda cok gelip gittigi oldu eh bizde biraz usuyelim demi )

sağol dostum. eksik olma. uzun zaman oldu görüşemedik. bekliyoruzzzzzzzz.

sevgili wallace, şu belirsizliği ortadan kaldırsan diyorum. Güldemet abla duydum rahatsızmışsın. sana da büyük geçmiş olsun. evetttt ahmet, sen de kaytarmıyorsun. hepinizi bekliyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
İzmir MT Manisa Grubu 07/02/2007 Toplantisina gidiyoruz

Toplanti yerimiz Herzamanki gibi Ege Univ. Fak. Kavsagi kaldirim ustu. Bulusma saatini kararlastiralim ve kimler gelecekse elleri gorelim.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ben o tarihte istanbulda olacağım için aranızda olamayacağım arkadaşlar size iyi eğlenceler
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
maalesef ben o tarihte istanbulda olacağım için aranızda olamayacağım. siz iyi eğlencelre arkadaşlar. gönlüm sizlerle:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ewet uzun bi aradan sonra tekrar aranızdayım arkadaşlar,,,bir geldim pir geldim ona göre...

izmir mt grubundan gelecek arkadaşlarımla manisada gene buluşuruz ve akhisara doğru marş basarız.

net ve kesin olarak konuşalım gene....
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
SERKAN ABİCİM BEN GELEMİCEM PAZARTESİ DİKİLİYE GİTMEYİ PİLANLIYORLAR YİNEDE KACMAYI DENİYCEM AMA NOLUR NOLMAZ DİYEYİM DEDİM GELEMESEM HERKESE İYİ EYLENCELER YANLIZ DİYER ARKADASLAR KACIRMAYIN DERİM :pr: :silent: :pr: :pr:

evet sevgili motosiklet severler sizleri akhisardaki bu toplantımıza davet ediyoruz bizleri yanlız ve özküz bırakmazsınız herhalde:) gerek izmir mt gerek manisa mt bütün dostlara sesleniyorum

gel nasıl olursa gel ister motorla ister arabayla gel:queen:

sizlere çok güzel bi organizasyon yaptık bizleri kırmayın mesajları bekliyoruz inşallah bol katılımlı bi toplantı olur şimdiden gelenlere ve gelmiyenlerede teşekkürler.
GÜRKAY ABİCİM ARAMIZDAN BIRI FİRE VERSE OLMAZMI
MESEKA BEN YANİİİİİİİİİİİİİİİİİ:salut: :salut: :pr: :pr: :pr: :farao:

Abİ Kusura Bakmayin OgÜn Ben Gelemiycem Dİkİlİye KaÇiyomusuz Sİze İyİ Eglenceler
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
favorii yazlık temizlemeyemi gidiyorsun abicim:queen:

var bu işte bi çapanoğlu ,sen boşa gitmessin böyle havada yazlığa ,çıkar ağzındaki baklayı:bounce: :cherry:

düşlemek duy sesimi bu sefer araba ile gelmessen patlatacağım tekerini :queen: topla milleti geeel...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst