- Katılım
- 5 Ocak 2007
- Mesajlar
- 124
abilerim manisa mt ye izmirden bende katılacagım izmirden gideceklere dyurulur benide alın yanınıza birlikte gidelim
lodos;racing iski ve akhisar
bende geliyorum;
Sevgili MT Ailesi,
Bulusma Ege Univ. Fakultesi Ana Giris kapisi ( Manisa Yol Ayrimi )
Bulusma Saati : 19:00
Teker Donus:19:15 - 19:30
Izmir MT listesi asagidadir elleri gorelim diger Izmir MT uyeleri
1. Ruzgar_Bey
2. Wallace
3. Kuvva +1
4. Ahmet_Cebesoy +1
5. Turlabo
şule kızım bu kadar çok çalışma. yazık olcak sana. dediğin gibi en başta görmek isterdik seni. neyse ya, napalım. artık bizlerde nöbetimiz var deriz. izmir mt nin toplantılarında.
hakan listeye yazıver abicim ferhatıda. bir zahmet.
iskender aşkolsun işle ilgili durumları biliyorsun sen. ben zaten bunalmış durumdayım bu kadar yoğun çalışmaktan. bide sen böyle yazıpta üzme beni. gerçekten arkadaşlar sizlerle olabilmeyi çok isterdim ama malesef nöbetçiyim başka toplantıya kısmetse inşallah
hepinize sevgiler:rendeer:
slm dostlar. akhisardaki bu toplantıya katılmalısınız diyorummmm. inanın çokkkk eğlenceli olacak. lütfen elleri görelim. nerdesiniz izmir mt? haydiiii...
Bu sefer toplantı AKHİSAR da...hımmm.Lodos,deplasmanda iyiydi bide kendi sahasında görelim..:wiinkk: Mesir çayı ve zeytinyağı var ise...tutmasınlar bizi..:rendeer: Hepinizi özledim..sevgi ve saygılarımla..
SERKAN ABİCİM BEN GELEMİCEM PAZARTESİ DİKİLİYE GİTMEYİ PİLANLIYORLAR YİNEDE KACMAYI DENİYCEM AMA NOLUR NOLMAZ DİYEYİM DEDİM GELEMESEM HERKESE İYİ EYLENCELER YANLIZ DİYER ARKADASLAR KACIRMAYIN DERİMr: :silent:
r:
r:
GÜRKAY ABİCİM ARAMIZDAN BIRI FİRE VERSE OLMAZMI
MESEKA BEN YANİİİİİİİİİİİİİİİİİ:salut: :salut:r:
r:
r: :farao:
Abİ Kusura Bakmayin OgÜn Ben Gelemiycem Dİkİlİye KaÇiyomusuz Sİze İyİ Eglenceler
Volkancim seni artci ortcu hortcu fortcu her sekilde gabul ediyremhakan artçı olarak kabul edersen,bende gelmek isterim,malum alet kaçar artık...
HIMMMM toplantı güzel olacağa benziyor..ama havalar bozdu bu sefer..kıçımız doncak giderken....
acep arabaylamı gitsek yahu????