malesef bir aslan daha kaybettik .....

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
MD den alıntıdır.

HakanDincer
Site Admin

Kayıt: Jul 26, 2003
Mesajlar: 9218
Nereden: İzmir Tarih: 2007-07-21, 18:10:22 Mesaj konusu: Büyük acımız: Flowrider vefat etti.

Yazarken çok ama çok kötü bir haldeyim..
Motordelisi sitesinin WebTeam kadrosunda uzun zaman moderatorluk yapmış,dünya iyisi kardeşimiz ,üyemiz,DOKTOR umuz Flowrider nickli Ömer UZMA vefat etmiştir..
Henüz yeni doğum yapan eşinin kazadan haberi yok..
Lütfen kimse aramasın..


Birgün varız birgün yokuz..
Ömer UZMA hayatımda gördüğüm en dikkatli Motosiklet sürücüleriden birisiydi,RİSK i hiç sevmezdi ve GÜVENLİ Sürüş e çok önem verirdi ..
Ama bakın işte şimdi aramızda yok..
Motosikletin üzerine bindiğimiz anda sadece kendimiz degil sagda solda,yukarda aşagıdaki herşeyden tehlike beklemeliyiz..
Biz hatasız olsakda malesef karşıdaki sizin yaşamınızı çalabiliyor..
DOKTOR erken gittin
Hemde çok erken


Bu nasıl bir sınavdır ey güzel rabbim. sen herseyin en iyisini bilensin. Sen sabırlar ihsan eyle güzel Allah'ım... :salut:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
GÖRGÜ ŞAHİTLİĞİ Kesinlikle kamu görevidir ; lakin kesinlikle kamu görevlisi de görevini doğru yapmak zorunda!

Mutlaka bir gören vardır ; gerekirse tüm ülkede bir eylem yapılmalıdır!

Taksiciler yapmıyor mu? ; biz de yapalım brosur dağıtalım ışıklı kavşaklarda!

Kasten Öldürülenin kendisini savunamadığı bir ülkede yaşıyoruz!..

Yurtdışında ödenen tazminatları düşündükçe üzülmemek elde değil ;
Kazaya sebep olan kişi neredeyse bir ÇOCUK!
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
antalya da da sabah saatlerinde bir kişi ölmüş arkadaşlar

Antalya'da, sürücüsü henüz belirlenemeyen 07 DV 385 plakalı otomobil,
Adliye kavşağında Ercan Devrim'in (30) kullandığı 07 ASV 71 plakalı
motosiklete çarptı. Motosiklet sürücüsü Ercan Devrim, olay yerinde öldü.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
çok kötü gerçekten çok üzücü...
Allah rahmet eylesin, yakınlarına ve geride kalanlara sabır versin. Mekanı cennet olsun
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Antalya'da mı :cyclopsan Allah rahmet eylesin :pale:
Arkadaşlar, arkadaşımızın kazada kullandığı motor neymiş,bilen var mı ?
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
Ömer'i tanımazdım ama bir meslektaşmış hem d 3 çocuğu olan. Bugün motorcu bir meslektaşla daha tanıştım, ortopedist. Hocasına motosiklet kullandığını söylemiyor çünkü her gün motor kazası görüyorlar ve hocası kızıyor motora binene.

Bilmiyorum dostlar, bu kadar defansif sürüşü benimsemiş, 39 yaşındaki bir arkadaşımız hayatını kaybediyorsa ne yapmak ne düşünmek lazım......
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet etsin
üzüçü bir olay yıne tüm motorsever dostlarımızın başı sağolsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin,ailesine sabırlar versin.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
bu ne ilk, nede son olacak biliyoruz hepimiz..! Her yıl savas varmiscasina onbinler oluyor trafik kazalarinda.. Motosiklet yada otomobil, yada otobus ne fark eder..Sorun kuralsizlik, cahillik, denetimsizlik.. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
allah gani gani rahmet eylesin geride kalanlara sabırlar versin...ailesi için çok zor bir durum...:salut:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
arabanın sağ ön tarafında hasar varken, otomobil sürücüsü nasıl "bana arkadan çarptı" diyebilir?
bu nasıl bir vicdansızlıktır?
sevenlerine ve ailesine baş sağlığı dilerim. allah sabır versin.
hepimizin başı sağolsun.
keşke elimizden daha fazlası gelse.. maalesef kazalar konusunda elimiz kolumuz bağlı.
kendimize dikkat etmekten başka yapacak birşeyimiz yok..
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Gerçekten çok üzüldüm. Motor sevdamı bir kez daha yargılıyorum. Acaba motora binmeyi bıraksam mı diye düşünüyorum ama her seferinde binmeye devam ediyorum. Bir kez kanımıza işlemiş, bunu en iyi motora binen adam anlar. Bana ön yargılısın diyebilirsiniz ama, adım gibi eminim o şirket arabası suçlu bu kazada. Çünkü bu tarz şirket arabalarını (pastane, mobilya vb) kullanan kişiler gerçekten çok tehlikeli kullanıyolar. Arabayla giderken bile kaza atlatıyoruz bu tarz şirket arabaları yüzünden. Çünkü neden, patron almış altına vermiş arabayı. Arkadaşın cebinden aldığı bir araç değil. O da nasıl kullanıyor, basıyor, makas atıyor, çukura giriyor. Bunları yapıyor çünkü umrunda değil, kendi malı değil.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Allah rahmet eylesin....offf ya konuşamıycam içim sıkıldı:pale::salut::salut:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
ne yazık ki Türkiye henüz Motosiklete hazır değil ve hiçbirzaman hazır olmayacak gerçekteen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst