maGma'nin(Mustafa) yeni motosikleti.

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu BEYAZ renkte SS mi olurmuş...tam KERO vara vara işi...:queen::cherry:


Magmayı tanımam ben...AYE yi tanır sever okşarım...:wiinkk:hayırlı olsun efemm...


Ah bu paranın gözü kör olsun...Kara paraları aklayın bakalım nereye kadar...:queen:

cendere cendereee...benide adamın yapsana AYE...postan olam abüm be...:salut:eek:fisboyun...çaycın...ne bilim ...bişeyin olam...:cherry:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
Allah kazasız belasız güle güle binmeni nasip eder inşallah .Hayırlı ugurlu olsun..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
iyi günlerde kullan magma ama topice ugra da bi tşk et. 600 lük makine daha kolay bi sürüşü var 1000lik makineye göre....
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Cık,olmamış bunun kuyruğu eğri :p

Maşallah,hayırlı uğurlu olsun
Kazasız belasız olsun...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Allah kazadan beladan korusun... Çok şık maşallah :)

Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanması dileğiyle... :):rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
walla güzell makinaymışş
ilk kez görüdm bu renin tasarımını
süperr durmuşş
kazasız belasız kullanmak nasip olsunn
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah kerkese böyle çirkin nasip etsin kardeşim:cherry:.KAzasız belasız sürüşler dilerim Mustafa'yada.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru başında paralansın :mrgreen: kıskandım gene :p

sitemiz üyelerinden aye hariç motoru ilk gören üstüne zıplayan benim hehe

çok tatlı süper bi canavar

güzel günlerde kullanasın abi hayırlı olsun...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
motoru başında paralansın :mrgreen: kıskandım gene :p

sitemiz üyelerinden aye hariç motoru ilk gören üstüne zıplayan benim hehe

çok tatlı süper bi canavar

güzel günlerde kullanasın abi hayırlı olsun...

Motorun üstüne enson sahibi zıplayacak herhalde.:mrgreen:

Motor rodajı tamamlayana kadar teslim almayı düşünmüyor herhalde:p:mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
motor çizik mi ne :cherry: .... sanki duvara sürtüyo :cherry:

hayırlı olsun.....
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Normalde SS'ler hiç ilgimi çekmez ama hakikatten çok güzel motor. Kazasız belasız kullanın. Hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hain Mustafa.. Ne güzel benim makineyi murat alıcaktı benden ondan alıcaktım motoru satınca. Herşey senin yüzünden m.. oldu.Kredi bilem vermiyolar oolum sana.. :salut:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
cuma günü bişi olcaktı sanki ama neydi?hay allah....

Aye efendi motoru görmeye gittiğimizde "kızım manyak bişiy bu, hemde bedava, sen alamazsan söyle ben alıyım sen paran olunca benden alırsın" demişti ama işte ben semih yüzünden o mustafa yüzünden alamadık henüz.. pztesiye kadarda alamazsam ya motorda lanet var ya bende diycem :salut:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Pınar boşver sen o motoru, sana race gitmez zaten.:cherry:

Alacağın motosikleti görmemiş olsam, bu kadar kastırdığın için, kastım çapır alacak heralde derdim.:cherry:

Hem bak race alanlara bir haller oluyo, kendi topiklerine uğrayıpta güle güle kullan diyenlere teşekkür etmeyi bile akıl edemiyorlar.

Bu da sana kapak olsun maGma'cım.:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst