maden

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Bugün arkadaşım Gürhan ile herzamanki benzincide buluşup tam yola
çıkacaktık ki Akdeniz motosiklet kulübünden bir arkadaşımızla karşılaştık.
Bir gün öncesinden bir gurup arkadaşımız bir dağ oteline gitmişlerdi
haydiyin onların yanına çay içmeye gidelim dedik ve kemere doğru yola çıktık.

Kuzderedeki taş köprü son yağmurlardan zarar görmüş. Buradan otelin bulunduğu
dağa doğru tırmanmaya başladık.



1-13.jpg






2-13.jpg






3-13.jpg



Yukarıya çıktığımızda arkadaşlarımızın bir kısmı bizi kapıda karşılıyorlar.



4-13.jpg



Hemen kaynaşıp çayımızı içiyoruz.


5-13.jpg



Tabiki bu harika manzarayla birlikte.


6-13.jpg






7-12.jpg






8-13.jpg






9-13.jpg



Çayımızı içip tekrar aşağıya tekirovadan madenyoluna gitmeyi
planlıyoruz ne yazıkki burada bize katılabilecek bir arkadaş bulamıyoruz.



10-12.jpg



Tekir ova cıvarına geldiğimizde yanımızdan bir motoskletli geçiyor.
Odane bir XT500 kesin bu cevdet ustadır diyor hemen yanına gidiyorum
evet oymuş. Eee bir XT 500 ü 1km den tanırım nede olsa motosiklet kullanmayı
öğrendiğim bir motor.Biraz muhabet edip hadiyin madene gidelim diyorum
zaten dünden hazır olan Cevded usta ve eşi tamam diyorlar.


11-11.jpg






12-11.jpg






13-11.jpg



Harika manzaralar eşliğinde ilerliyoruz. Hemen aşağıya iniyoruz


14-8.jpg






15-8.jpg






16-8.jpg






17-7.jpg



İnişli çıkışlı okadar çok koy varki en sonunda madene varıyoruz.
Burası maden adını eskiden kalma bir krom madeninden alıyor.


18-7.jpg



Sahile indiğimizde bizi bir köpek karşılıyor ilk önce biraz saldırdı
peşimizden kovaladı ama sonradan arkadaş olduk zaten çok yaşlıymış.


19-7.jpg



Artık yolbitiyor ve onlarca dereden geçerek ilerliyoruz.


20-7.jpg






21-6.jpg






22-7.jpg






23-6.jpg






24-6.jpg






25-6.jpg






26-4.jpg






27-3.jpg



Çok zorlu bir parkur ama bir okadarda zevkli harika bir duygu suların içinde düşe
kalka bata çıka ilerlemek.


28-4.jpg



Artık geri dönmeye karar veriyoruz çünki hava kararmaya başlıyordu ve hava
kararmadan buradan çıkmamız gerekiyordu. Enkısa zamanda tekrar erkenden
gelip daha fazla ilerlemek istiyorum.


29-2.jpg






30-2.jpg






31-3.jpg






32-1.jpg






33-1.jpg



Dönüşteki Phasalis koyuna yukarıdan bir bakış


34-1.jpg



Birazda manzara.


35-1.jpg






37-1.jpg






38-1.jpg






39-1.jpg


Endurocu olmak ne güzel.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezilerinizi takip ediyorum güzel gezilere imza atıyorsunuz paylasım için teşekkürler

endrocu olmak böyle bir şey olsa gerek:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
üstad gezilerini takip ediyorum allah aşkına fotoğraf çekme eğitimimi aldın ne güzel kareler yakalıyorsun resmen konuşturuyorsun emeğine sağlık paylaşımın için saol tek kelimeyle harika::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::coool::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bidaha bakmam bu arkadaşın gezilerine....Bu nedir ya....Nerden buluyorsun buraları?..Neden buralarda yok?....

Kesin kadir gecesi doğmuşun sen aga....Burda ara ara bulamassın bu yerleri...Sanki varda bulamadık mı?....

Tebrik ederim....Mükemmel.....Harikulade.......:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika bir gezinti,, mükemmel manzaralar,,
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim arkadaşlar.




üstad gezilerini takip ediyorum allah aşkına fotoğraf çekme eğitimimi aldın ne güzel kareler yakalıyorsun resmen konuşturuyorsun emeğine sağlık paylaşımın için saol tek kelimeyle harika::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::coool::


Valla arkadaşım yıllardır okadar çok fotoraf çektim ki artık ister istemez profesyonelleşiyorsun.
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
45
Endurocu olmak bu olsa gerek..

gezilerinizi takip ediyorum...

güzel ülkemin muhteşem güzelliklerini bizlerle paylaşıyorsunuz...Teşekkürler

Saygılar...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Geziniz çok güzel zevkle izledim ve okudum. Fakat birşey sormak istiyorum, bu tarz motosikletlerle ve bu tarz yollarda artçının olması zor olmuyormu?
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Geziniz çok güzel zevkle izledim ve okudum. Fakat birşey sormak istiyorum, bu tarz motosikletlerle ve bu tarz yollarda artçının olması zor olmuyormu?


Normalde artçı tabiki motosiklet ve sürücü için çok zor ama o motosiklet dünyanın en sağlam motosikletidir modeli de 1976 kullanan arkadaşta çok teçrübeli olunca zorluk diye birşey kalmıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Of ne zevkli bir gezi çıkarmışsınız. Eş dost ve tanıdıklarla sıcacık ve sempatik bir atmosferde numarası on olan doğa manzaralarıyla süslenmiş bir gezi uzunca bir ahhhhhhhhhhhhhhhhhh çekiyorum darısı başımıza :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
@silves gezilerini takip bende ediyorum ama genelde fazla msj-yorum yapmam paylaşımların doğa harikası yerler super olmuş..
 
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
5
Gezmeyi ve Doğayı seviyoruz resimler çok harika güzel olmuş elinize ayağınıza sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst