made ın ırfan elektirikli monopot :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hepinize selam arkadaşlar umarım iyisinizdir , şu sıralar farkındayım çok fazla gıkım çıkmıyor ama küçük küçük bir şeylerle uğraşıyorum aslında uğraşacak önemli işlerim olmasına rağmen maddi açıdan doğru zamanı beklemekteyim :)

şimdi monopot nedir diye sormayın :p

ama usulen açıklama yapmam gerekirse , insanın dijital fotoğraf mak. kamera ile etrafından kendinden başka kimse yokken kendi, kendisini çekmeye yarayan basit, uzayıp kısalabilen basit bir alettir , tabi ben birazcık üzerinde düşünerek nasıl daha işlevsel olur diye düşünürken ortaya böyle bir şey çıktı :)

ilerleyen zamanlarda böyle bir alete çokça ihtiyacım olacak , belki ihtiyaç duymam diyen arkadaşlar varsa ve dijital fotoğraf makinası ile video çekiyorlarsa böyle bir alete kesinlikle ihtiyaç var demektir ,

türünün belkide ilk örneklerinden :cherry::p google amcada aratmadım ama elektirikli monopot varmı yokmu bilmiyorum varsada bile çokta mühim değil , ben düşünmeden evvel birileri muhakkak düşünmüştür :)

neyse çok fazla vaktim yok arkadaşlar,

yorum fikir ve eleştiri yazmakta özgürsünüz ama ne söylediğiniz kadar nasıl söylediğinizede özen gösterin bana müsade kalın sağlıcakla :)









http://www.youtube.com/watch?v=5Lrb5BkDAIY&feature=youtu.be
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Herzaman ki gibi harikasın İrfan abi süper bişi olmuş.Abi sana bişi sorucam bende de aynı makinadan var fotoğraf kalitesini sevdiğim için hiç değştirmedim şimdiye kadar ama bi sıkıntısı var dolu pil koysam bile makine pili zayıf gösteriyor bunun sebebi ne olabilir??
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Herzaman ki gibi harikasın İrfan abi süper bişi olmuş.Abi sana bişi sorucam bende de aynı makinadan var fotoğraf kalitesini sevdiğim için hiç değştirmedim şimdiye kadar ama bi sıkıntısı var dolu pil koysam bile makine pili zayıf gösteriyor bunun sebebi ne olabilir??



mantıken pillerin şarj ömrünün bitmiş olma , şarj tutmama , ihtimali aklıma geliyor , benimkinde son zamanlarda sıkça yaşıyordum o sorunu ama adam gibi paraya kıyıp kaliteli şarjlı pil alınca böyle bir sorun kalmadı :)


makinadan pek anlamam benimkisi bir ara motosikleten düştü çekim yaparken ayaklığından sıyrıldı canon bu sana katır gibi ben parçalanmayacağım diye diretiyor bende inadına kullanıyorum ama güzel makinalardır , bir çok makinanın 7-8 pikseline değişmem 5 piksel olmasına karşın :)


konu hakkında bir bilgim yok üzgünüm .
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eheh bi an deklanşöre nasıl basacaksın diye düşünmedim değil ama :) kamera çekimi için güzel alet ellerine sağlık abi.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
güzel bir çalışma olmuş :cat: ne güzel kendi atelyeniz var sanırım bu şekilde çalışmalar yapabiliyorsunuz hem hobinizi yapıyorsunuz hem de böyle bir cihaza bir ton para vermekten kurtuluyorsunuz takdire şaayan:thumleft:
ama motosikletin neresine ve nasıl monte ediliyor onu da gösterseydiniz keşke videoda bir de yapım aşamasını :sunny:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Eline sağlık abi,çok güzel olmuş :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Abi ellerine sağlı güzel oluş benimde vileda sapından böle bi düşüncem vardı ama çekim sırasında titreşim oluşmaz mı bu görüntüyü etkilemez mi otofocus nasıl baş eder bu durumla vs bir çok soru var şuan aklımda?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
İrfan abi mt.net olarak para toplayıp hayabusa alsak hayabusadan da uçak yaparmısın :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İrfan abi eline sağlık da kamera bide yukarı aşağı yapabilseymiş daha havalı olurmuş.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abi en son Karamürsel'e geldiğimizde senin artçınken,arkadaki motorların resmini çekeyim diye,arkama dönüp senin dengeni bozduktan sonra mı yaptın bunu,şimdi aklıma geldi de :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
İrfan çok işlevsel birşey ellerine sağlık
Bakalım bizi daha ne kadar şaşırtmaya devam edeceksin
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Abi en son Karamürsel'e geldiğimizde senin artçınken,arkadaki motorların resmini çekeyim diye,arkama dönüp senin dengeni bozduktan sonra mı yaptın bunu,şimdi aklıma geldi de :)

Eheh o gün farkettim bende, düşüyodunuz ya önümde :p Sanırım o günden sonra oldu herşey :p

Bu proje büyük ihtimal hava çekimlerine ön hazırlık :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
güzel bir çalışma olmuş :cat: ne güzel kendi atelyeniz var sanırım bu şekilde çalışmalar yapabiliyorsunuz hem hobinizi yapıyorsunuz hem de böyle bir cihaza bir ton para vermekten kurtuluyorsunuz takdire şaayan:thumleft:
ama motosikletin neresine ve nasıl monte ediliyor onu da gösterseydiniz keşke videoda bir de yapım aşamasını :sunny:

anlıyorum dostum motosiklette arkadaki artçının kullanması değişik açılardan görüntü alımında oldukça kaliteli ve güzel videolara olanak sağlayacaktır lakin motosiklete montajlamak en azından boyunu uazttığınızda sıkıntı yaratır aşağı yukarı sallanma ve titreme yapar buda görüntüyü olumsuz yönde etkileyecektir .

benim kullanma amacım tamamen farklı yönde ve farklı bir alet üzerinde olacağı ve titreşimin sıfır olduğu uçan bir motosiklet üzerinde kullanacağım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

Abi ellerine sağlı güzel oluş benimde vileda sapından böle bi düşüncem vardı ama çekim sırasında titreşim oluşmaz mı bu görüntüyü etkilemez mi otofocus nasıl baş eder bu durumla vs bir çok soru var şuan aklımda?

o kadar derin düşünürsen boğulursun :) basit düşün al eline ayağı makinanın kayıt tuşuna bas ayağın boyunu uzat başla çekime :) daha projeye başlamadan detaylarla kafanı bulandırma , önce kolaydan başla yeri gelince zor olanda yapılıyor ama zaman geçiyor :)

videosunu izlediğiniz alet şıp diye olmadı önce düşünmek lazım bunu yapıyorsun ama onca emeğe değecekmi ? ve kullanışlı işlevsel olacakmı ? önce bunların üzerinde durmak lazım bir iş yapılırken :)

yoksa düşünmedim değil 2 eksen olsun pan -tılt olsun ama değmez ve daha fazla ağırlaşması işime gelmez ): yoksa 2. ekseninde motor dişli vs malzemesi vardı elimde ,

titreşim tabiki olacaktır prof jimmy jiblerde bile olabilir kullanmayı bilecek ve titretmemeye çalışacaksın :)

umarım sanada fikir olmuştur :) kal sağlıcakla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

İrfan abi mt.net olarak para toplayıp hayabusa alsak hayabusadan da uçak yaparmısın :)

ben gariban adamım hayabusa motoruna kıyamam :) ama illada uçan bir motosiklet olacaksa bu işte MZ i harcarım abiii :cherry: :p
















---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------

İrfan abi eline sağlık da kamera bide yukarı aşağı yapabilseymiş daha havalı olurmuş.

havayla işimiz yok şekerim :) kullanışlı ve işlevsel olsun :) illa havalı olsun dersen değişik açılardan çektiğin videolar havalı olsun :) hani yapıp yakıştıracam derken eline yüzüne zıçmakta söz konusu olabilir o yüzden bırakta tek etsen olsun aşağı yukarı kolla hareket ettir :) ama bak burdaki daha havalı nasıııı ??? :cherry:





http://www.youtube.com/watch?v=rewcFb-EnYc

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

bravo irfanım seni çok takdir ediyorum :cat:

teşekkür ederim erkin abi ellerinden öperim saygılar hürmetler abim .

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

Abi en son Karamürsel'e geldiğimizde senin artçınken,arkadaki motorların resmini çekeyim diye,arkama dönüp senin dengeni bozduktan sonra mı yaptın bunu,şimdi aklıma geldi de :)



o gün dengem bozulduğunda yoksa resimmi çekiyordun len ? vay alçak küfte seni :) yok yok uğurum karada yaya ve havada kullanmak amaçlı ama tabi motosiklete artçıda çok güzel kullanabilir 10 numarada olur hani :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

İrfan çok işlevsel birşey ellerine sağlık
Bakalım bizi daha ne kadar şaşırtmaya devam edeceksin

hayat devam ettiği ve ihtiyaçlar gerektiği sürece sanırım bendeki bu çalışma sendeki şaşkınlık hiç bitmeyecek nadir abi :) ellerinden öperim çalışmaya tam gaz devam , güzel haberleri sona saklıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

Eheh o gün farkettim bende, düşüyodunuz ya önümde :p Sanırım o günden sonra oldu herşey :p

Bu proje büyük ihtimal hava çekimlerine ön hazırlık :)



kaldır ayağını erdemcim :) ama motosiklette de kullanılır yavvv tabi artçıya vereceksin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

Kesinlikle paraşütte kullanacak:)

yani abi aşkolsun ağzındada bakla ıslanmıyor yaniii :cherry: :p
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
abi sen bunun vinç gibi olanından da yapmıştın o yüzden şaşırtmadı beni =) çok güzel olmuş, seri üretip japon turistlere bile satabilirsin =) bu arada pervane gelmiş gözün aydın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst