- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
Şuanda bu mesajı size sol elimle yazıyorum çünkü geçirdiğim kaza neticesinde sağ elim alçıda sol kaburgamda ise kırık mevcut.
Pazar gecesi işyerinden eve dönerken e5 te sağ şeritte yaklaşık 80km ile ilerliyordum. Maltepe yakınlarında orta şeritte seyreden bir araç aniden şeridime girerek bana çarptı. Anlatılanlara göre motor altımdan kayıp gitmiş ve ben bir hayli takla atıp yerde sürüklenmiş ve yolun kenarına çarparak durmuşum. Akabinde ambulans ve polisle birlikte gözümü hastanede açtım. Bu sırada motorumu trafik otoparkına çekmişler. Yapılan tedkiklerde önce hiçbirşey bulunmadı ve sanki normal birşey yaşamışım gibi eve gönderildim. Karakola ifade için gittiğimde şikayetçi olup olmadığım soruldu ve bende memurun yönlendirmesiyle şikayetçiyim uzlaşmak isterim maddesini seçtim. 1 gün sonra artan ağrılarıma istinaden yeniden hastaneye gittiğimde sağ el bileğimde ve kaburgamda kırık olduğu söylenerek elim alçıya alındı. Motosikletim ise 2013 model yamaha xmax250 abs modeli olup daha garantisi bile devam etmekte olup çizik yoktu. Otoparka 125 tl ödeyerek motorumu bizimkiler almış. Şimdi serviste eksperin gelmesini bekliyor halde. Trafik suçu karşı tarafa vermiş doğal olarak. Adamın sigortasının yamaha yetkili servisle anlaşması olmadığı için servis siz bize ödeme yaparsınız sigortada size ödeme yapar demiş. Bizimkilerde karşı tarafın sigortasının genel müdürlüğünden aynı bilgiyi teyid ettirmişler. Eksperin çıkacak hasarı düşük gösterme çabası olacaktır diyorlar. Perte çıkarsınlar paranı al çünkü hasar kaydı olacak motorun orjinal parçada takılsa değer yitirecek diyorlar dolayısyla ne yapacağımı bilmiyorum. Çıkacak rakama göre belli olacak tabi ancak sizce ne yapmalıyım. Kaskım shoei mont ve ekipmanlarım dainese ve alpinestarsdı hepsi zarar görmüş ancak allaha şükür ben iyiyim. Tüm bu zarar gören ekipmanlarımında bedelini istemek ne kadar yanlış olabilirki. Çevremdeki bazı insanlar sadakan olsun motorunu kurtar yeter diyorlar ancak ben o kadar ekipmanımı hem iyisi olsun diye dişimden tırnağımdan artırarak aldım.
Öncelikle motorumun en düşük zararla kurtulabilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim ? Bu konu ile ilgili tecrübeli arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
Allah kimseye böyle bir kaza daha yaşatmasın çünkü söylenenlere göre mucize şu anda hayatta olmam. Ekipmansız kesinlikle kullanmayın motosiklet.
Yaşanan gelişmeleride buradan paylaşacağım. Çünkü bilinçli hareket etmemiz gerektiğine inanıyorum. Destekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum
Şuanda bu mesajı size sol elimle yazıyorum çünkü geçirdiğim kaza neticesinde sağ elim alçıda sol kaburgamda ise kırık mevcut.
Pazar gecesi işyerinden eve dönerken e5 te sağ şeritte yaklaşık 80km ile ilerliyordum. Maltepe yakınlarında orta şeritte seyreden bir araç aniden şeridime girerek bana çarptı. Anlatılanlara göre motor altımdan kayıp gitmiş ve ben bir hayli takla atıp yerde sürüklenmiş ve yolun kenarına çarparak durmuşum. Akabinde ambulans ve polisle birlikte gözümü hastanede açtım. Bu sırada motorumu trafik otoparkına çekmişler. Yapılan tedkiklerde önce hiçbirşey bulunmadı ve sanki normal birşey yaşamışım gibi eve gönderildim. Karakola ifade için gittiğimde şikayetçi olup olmadığım soruldu ve bende memurun yönlendirmesiyle şikayetçiyim uzlaşmak isterim maddesini seçtim. 1 gün sonra artan ağrılarıma istinaden yeniden hastaneye gittiğimde sağ el bileğimde ve kaburgamda kırık olduğu söylenerek elim alçıya alındı. Motosikletim ise 2013 model yamaha xmax250 abs modeli olup daha garantisi bile devam etmekte olup çizik yoktu. Otoparka 125 tl ödeyerek motorumu bizimkiler almış. Şimdi serviste eksperin gelmesini bekliyor halde. Trafik suçu karşı tarafa vermiş doğal olarak. Adamın sigortasının yamaha yetkili servisle anlaşması olmadığı için servis siz bize ödeme yaparsınız sigortada size ödeme yapar demiş. Bizimkilerde karşı tarafın sigortasının genel müdürlüğünden aynı bilgiyi teyid ettirmişler. Eksperin çıkacak hasarı düşük gösterme çabası olacaktır diyorlar. Perte çıkarsınlar paranı al çünkü hasar kaydı olacak motorun orjinal parçada takılsa değer yitirecek diyorlar dolayısyla ne yapacağımı bilmiyorum. Çıkacak rakama göre belli olacak tabi ancak sizce ne yapmalıyım. Kaskım shoei mont ve ekipmanlarım dainese ve alpinestarsdı hepsi zarar görmüş ancak allaha şükür ben iyiyim. Tüm bu zarar gören ekipmanlarımında bedelini istemek ne kadar yanlış olabilirki. Çevremdeki bazı insanlar sadakan olsun motorunu kurtar yeter diyorlar ancak ben o kadar ekipmanımı hem iyisi olsun diye dişimden tırnağımdan artırarak aldım.
Öncelikle motorumun en düşük zararla kurtulabilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim ? Bu konu ile ilgili tecrübeli arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
Allah kimseye böyle bir kaza daha yaşatmasın çünkü söylenenlere göre mucize şu anda hayatta olmam. Ekipmansız kesinlikle kullanmayın motosiklet.
Yaşanan gelişmeleride buradan paylaşacağım. Çünkü bilinçli hareket etmemiz gerektiğine inanıyorum. Destekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum