Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Düşüncene saygı duyuyorum ama katılmıyorum.
Tehlike sadece motosiklet değildir diye düşünüyorum. Yıllardır duyuyoruz. İnsanlar yaya olarak hem de kendilerine ayrılmış olan yaya kaldırımından yürürken gelip kendilerine araba çarpıp ölmüyorlarmı?
Bu kader, inanmak lazım. Tehlikeli diye hiç evden çıkmadan yaşasak bile olacak varsa evin içinde de olur. Hatta evinde oturan ailelerin evine giren fireni patlamış kamyonlar olmuyormu.?
Atık şaşırdım ne yazacağımı çok üzgünüm her ölümlü kaza haberinde sanki canımızdan parça alıyorlar gencecik delikanlı anne baba kardeş yanıyor şimdi.
mekanı cennet olsun ..............................................
merhabalar, barbarosun soyadını ögrenebilirmiyim mümkünse, benim arkadasim olabilir, uzun zamandir görüşmedigimiz bir arkadasimiz motorsiklet kazasinda vefat etmiş dediler bugun ama teyit edemedik..
2 gündür kısa motosiklet geçmişimi sorguluyorum. Bu gencecik çocuğun ölümü beni çok etkiledi. İlk kez yüzyüze tanıdığım bildiğim bir insanı motosiklet kazasında kaybediyorum. ...