- Katılım
- 14 Mar 2005
- Mesajlar
- 537
- Konu Yazar
- #1
04 Haziran 2008 günü maalesef bir arkadaşımızı Ankara İncek yolunda bir trafik kazasında kaybettik. Barbaros adında gencecik arkadaşımız henüz 23 yaşındaydı. CBR 125 motoru ile henüz sebebini tam olarak anlayamadığımız bir şekilde kaza yaptı ve maalesef vefat etti.
Olayın beni en çok ilgilendiren ve üzen tarafı ise arkadaşımızın motorunu ve kıyafetlerini benimle beraber almasıydı. Motor almak istiyordu ve ben uzun süre küçük bir motor alması için onu iknaya çalışmıştım. En sonunda CBR 125R almaya karar verdi ve kazayı yapmış olduğu ve yeni aldığı motoruda ilk olarak beraber gördük. Hemen sonra bir mağazaya giderek kask, mont ve eldiven almıştık. Ama bu korumalar da maalesef yetmedi ve arkadaşımızı iç kanamadan kaybettik.
Barbaros kardeşime Allahtan rahmet, ailesine sabır diliyorum.
2 gündür kısa motosiklet geçmişimi sorguluyorum. Bu gencecik çocuğun ölümü beni çok etkiledi. İlk kez yüzyüze tanıdığım bildiğim bir insanı motosiklet kazasında kaybediyorum. Yaptığımız motosiklet sohbetlerini hatırlıyorum. İçimden keşke hiç yapmasaydık, keşke ona hiç motor almasaydık, keşke onu vazgeçirseydik diyorum ama biliyorum ki o hiç vazgeçmeyecekti ve hatta ilk motor olarak daha büyük bir model seçecekti.
10 gündür İzmirdeyim. Kordonda Alsancakta onlarca motor görüyorum. Arkadaşlar birayı içip içip yola çıkıyorlar. Lütfen yapmayın. Alkollü motosiklet kullanmayın. Lütfen.....lütfen....
Olayın beni en çok ilgilendiren ve üzen tarafı ise arkadaşımızın motorunu ve kıyafetlerini benimle beraber almasıydı. Motor almak istiyordu ve ben uzun süre küçük bir motor alması için onu iknaya çalışmıştım. En sonunda CBR 125R almaya karar verdi ve kazayı yapmış olduğu ve yeni aldığı motoruda ilk olarak beraber gördük. Hemen sonra bir mağazaya giderek kask, mont ve eldiven almıştık. Ama bu korumalar da maalesef yetmedi ve arkadaşımızı iç kanamadan kaybettik.
Barbaros kardeşime Allahtan rahmet, ailesine sabır diliyorum.
2 gündür kısa motosiklet geçmişimi sorguluyorum. Bu gencecik çocuğun ölümü beni çok etkiledi. İlk kez yüzyüze tanıdığım bildiğim bir insanı motosiklet kazasında kaybediyorum. Yaptığımız motosiklet sohbetlerini hatırlıyorum. İçimden keşke hiç yapmasaydık, keşke ona hiç motor almasaydık, keşke onu vazgeçirseydik diyorum ama biliyorum ki o hiç vazgeçmeyecekti ve hatta ilk motor olarak daha büyük bir model seçecekti.
10 gündür İzmirdeyim. Kordonda Alsancakta onlarca motor görüyorum. Arkadaşlar birayı içip içip yola çıkıyorlar. Lütfen yapmayın. Alkollü motosiklet kullanmayın. Lütfen.....lütfen....