Maalesef kaza ve ölüm

Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
04 Haziran 2008 günü maalesef bir arkadaşımızı Ankara İncek yolunda bir trafik kazasında kaybettik. Barbaros adında gencecik arkadaşımız henüz 23 yaşındaydı. CBR 125 motoru ile henüz sebebini tam olarak anlayamadığımız bir şekilde kaza yaptı ve maalesef vefat etti.
Olayın beni en çok ilgilendiren ve üzen tarafı ise arkadaşımızın motorunu ve kıyafetlerini benimle beraber almasıydı. Motor almak istiyordu ve ben uzun süre küçük bir motor alması için onu iknaya çalışmıştım. En sonunda CBR 125R almaya karar verdi ve kazayı yapmış olduğu ve yeni aldığı motoruda ilk olarak beraber gördük. Hemen sonra bir mağazaya giderek kask, mont ve eldiven almıştık. Ama bu korumalar da maalesef yetmedi ve arkadaşımızı iç kanamadan kaybettik.

Barbaros kardeşime Allahtan rahmet, ailesine sabır diliyorum.

2 gündür kısa motosiklet geçmişimi sorguluyorum. Bu gencecik çocuğun ölümü beni çok etkiledi. İlk kez yüzyüze tanıdığım bildiğim bir insanı motosiklet kazasında kaybediyorum. Yaptığımız motosiklet sohbetlerini hatırlıyorum. İçimden keşke hiç yapmasaydık, keşke ona hiç motor almasaydık, keşke onu vazgeçirseydik diyorum ama biliyorum ki o hiç vazgeçmeyecekti ve hatta ilk motor olarak daha büyük bir model seçecekti.

10 gündür İzmirdeyim. Kordonda Alsancakta onlarca motor görüyorum. Arkadaşlar birayı içip içip yola çıkıyorlar. Lütfen yapmayın. Alkollü motosiklet kullanmayın. Lütfen.....lütfen....
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
basin sagolsun hocam gercekten cok uzucu bir haber gencecik yasta motor kazasindan dolayi vefat etmesi cok aci .. Allah ailesine sabir versin mekani cennet olsun :(:(:(
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Başınız sağolsun. :pale:

Arkadaşının vefatında senin bir suçunun olmadığını düşünüyorum..:)

Ama üzülmemek elde değil tabi..:pale:
İnsanın çok sevdiği yakını vefat edince gerçekten birsüre hayattan tad alamıyor..:pale:
Lakin elden ne gelir ki...Hayat devam ediyor işte..:rendeer:

Mekanı Cennet, suyu Zemzem olur İnşallah..Yakınlarına sabır diliyorum..:salut:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah rahmet eylesin.Geride kalanlara sabır diliyorum.

(İnşallah yeni başlayacak arkadaşlar bu başlıktan,"bak işte,küçük CC'ylede insan kaza yapabiliyor.Niye büyükle başlamayayımki?" diye bi mantık yürütmezler.)
 
Katılım
21 Haz 2005
Mesajlar
6
Öncelikle Başınız sağolsun, merhuma rahmet ailesine ve sevdiklerine de sabırlar diliyorum.
Sonrasında da yazınızda da belirttiğiniz üzere bir İzmir'li olarak Kordon daki yaşanan vurdum duymazlığı dile getirmenizden dolayı tebrik ediyorum. Bu artık İzmir için alışılaga elmiş bir durum oldu ama buna bir dedirtmek gerek. Önce Kordon da içip, sonrasında kendini Çeşme yada Aydın otobanına atan arkadaşları kınıyorum. Forumlarda dile getirdiğimiz, Heryerde afişleri bulunan, kendisinin ve etrafındakilerin can güvenliğini düşünmeyen bu motosiklet sevdalısı gibi gözüküp aslında alkol bağımlısı ve motorsikleti bi hava atma aracı olarak gören kişileride (umarım bu yazıyı okuyabilecek kadar motorculardır) burdan ya alkollü taşıt kullanımına son vermelerini yada taşıt kullanımına son vermeye davet ediyorum.
Tekrardan Allah Rahmet eylesin,
Kazasız günler dileğiyle.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
başınız sağolsun.. Çok acı Bir Durum... Allahın Sevdiği kuluymuş demekki , Yanına Cabucacıktan alıverdi... Geride kalanlara sabır diliyorum..
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Üstad üzülme kader denen bi şey var, mukadderat bu sen elinden geleni yapmışsın, ufak motor alması için...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah rahmet eylesin.
Yakınlarınada sabır ihsan eylesin insallah.
Amin ....
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Allah rahmet eylesin Üzüntünü anlıyorum ve sonunda verdiğin mesajıda çok dikkate değer buluyorum.Sen çok kibarca bira içip Motosiklet üzerine binenleri lütfen diye uyarmışsın. Ben bunu çok farklı yapıyorum kesinlikle Motorsikletçi selamlarını almayıp onlara yüz karalarımız olduğuna dair hakaretlerde bulunuyorum. Bizleri toplumda, içip ikiteker teröristi diye tanımlatmanın hakkına sahip değiller. Alkole karşı değilim ,alkollü motorsiklet kullananların düşmanıyım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Başınız sağolsun. :salut: Kaza işte, nasıl nereden ne zaman geleceği belli olmayan bir vukuat. Allah hiç birimize göstermesin, bu son olsun artık dicem ama dediğiniz gibi alkollü araç kullananlar yüzünden daha çok duyarız bu kaza haberlerini. Akıllanamadık daha, daha da akıllanmayız. :pale:

Arkadaşa allahtan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum. Toprağı bol olsun.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
kardeşimize allahtan rahmet diliyorum. Başımız saolsun.
Bu arada forumlarda "ibrenin sonunu gördüm-şu kadar bastım-gel kapışalım" tarzında yazılar yazan özellikle kendini bilmez büyük hacimli motor sahiplerini kınıyorum. Buraları egonuzu tatmin etme yeri değil yazdığınız her yazı gencecik insanlar tarafından okunuyor ve yanlış örnek oluyorsunuz(cool sunuz ya!)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Başınız sağ olsun , Allah bu mübarek günde onun günahlarını affeylesin (Amin)..Arkadaşım olan olmuş demelde olmaz ama..Her kezin vadesi bir yere kadar gerisi önemli değil öyle veya böyle , motor veya araba veya ne bileyim sonuçta canımız vücuttan çıkacaksa ... buna engel olunamıyor.Kendinizi boş yere üzmeyin...

Tabiiki insan korkmuyor değil ölümden..Bende tam geçen hafta bu gün kaza yaptım..Allah ' a şükür ufak tefek çizikler ile atlattık.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Allah rahmet eylesin.
Yakınlarınada sabır ihsan eylesin insallah.
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
14
keşke olmasaydı.Allah günahlarını affetsin topragını bol etsin.Ve yine söylüyorum bu son olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst