Geçen yıl faizi ile birlikte 635 YTL yaslamışlar dı
Bu yıl yaştan dolayı 370 e düştü
Fazla acıtmayacak yani
Bizde de Avrupa da olduğu gibi olsa ya ilk yıllar az ilerleyen yıllarda çok olsa 2.el fiyatları çok makul olur
Ucuz motor alan çok vergi öder parası olan da 3 yılda bi gider Sıfır motor alır
İşte o zaman 3 yıllık motorlar sıfırının %40 ucuzlamış halinde olur