M.T.V lerinize baktınızmı? Çok yükselmiş.110 cc 2013 - 89 tl olmuş

Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
15
e devletten mtv baktım..53 tl den 89 tl ye çıkmış ...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
6 aylık 59 lira diyo 100-250cc için. Ödümü patlattın 2 tane motorum var vergisini sigortasını ödüyorum düzenli :cherry: Bi tane de ruhsatını iptal ettirmediğim sigortası muayenesi geçik 97cc cub var onun vergisi yok ama.
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
15
Kişiye Ait Borç Listesi


Vergi Adı

Detay

Plaka

Vergi Dairesi Adı

Vergi Dairesi Tel / Fax

Asli Borç (TL)

Gecikme Zammı (TL)

Borç Toplamı (TL)


M.TAŞIT V. MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ C.SITKI TARANCI 412 2293528/412 2293528 89,00 0 89

e devlette yazan borç bu .. şaşırdım...
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
145
118 yazıyor bende .haftaya motoru satıyorum 118 mi ödeyeceğim yarısınımı bilgisi olan varmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ödeyin istikrar sürsün. Biraz bedel ödemek gerekiyor değil mi. Ekonomimiz çok iyi! bence boşa şikayet etmeyelim.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
link verir misiniz bende mtv kısmı çıkmıyor.yoksa yanlış yere mi bakıyorum

edit:benim motor 97 cc vergiden muaf olduğunu unutmuşum XD
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
devletimize helali hoş olsun.baksokaklar apaydınlık.elektrik cayır cayır yanıyor.doğuda operasyon var.cayır cayırmermi yanıyor.uçaklar benzin içiyor.bunların bi yerden çıkması lazım.zaten sigara alkol benzin gibi vergi doğrudan kaynağında kesilmese ülke batar.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
404
Sanırım motor yaşı baya etkili 2006 model 250cc motoruma yıllık 66tl çıktı valla bana :)
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Burayı bile siyasete getiriyor adamlar ya sanki başka partiler gelince ülkedeki bütün vergiler iptal olcakmış gibi bütün düzensizlikler tak diye düzelecekmiş gibi ağzı olan konuşuyor.

Öyle insanlar ki bunlar ülkenin başında istedikleri adam yok diye ülke zarar görse dahi sevinirler.Bu tiplerin topluma verdiği izlenim malesef bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
2007 model 250 cc 6 aylık 33₺ sigortası 90 tl satılır mı bu :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Geçen yıl faizi ile birlikte 635 YTL yaslamışlar dı
Bu yıl yaştan dolayı 370 e düştü
Fazla acıtmayacak yani :p

Bizde de Avrupa da olduğu gibi olsa ya ilk yıllar az ilerleyen yıllarda çok olsa 2.el fiyatları çok makul olur
Ucuz motor alan çok vergi öder parası olan da 3 yılda bi gider Sıfır motor alır
İşte o zaman 3 yıllık motorlar sıfırının %40 ucuzlamış halinde olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst