lütfen yardımcı olun artık sıkıldım araştırmaktan

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150 al bence ...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
6
herkeze tesekkurler demirkan abiyi dinlemem gerektigini anladım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 AM ----------

dreamdark yazacaktım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birazdaha para biriktirebilirsen 2.el hyosung alabilirsin
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
apache veya cbf 150 al....madem 180 boyundasin:) bende 1.80den fazlayım:queen:YBR varadero gibi altimda:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Cbf 150 al kullanıcıları cok memnun uzun yolda rahat gidiyormuş istersen zevkine görede modifiye yapabilirsin ybr lere yaptıkları gibi
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
al bitane fark etmez....hepsiz aynı race diyosan daha çalışman lazım.......en ucuz u 5000.55000 den başlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst