eftelya Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Mar 2008 Mesajlar 1,647 16 Ağu 2009 #21 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. cbf 150 al bence ...
ibrahim_zx Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 10 Ara 2008 Mesajlar 423 16 Ağu 2009 #23 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. slm slm istersen bide mz 301 funa bak seri ve hızlı makınedir 2,5 tl [URL=http://img187.imageshack.us/i/100466846ij1.jpg/][/URL]
slm slm istersen bide mz 301 funa bak seri ve hızlı makınedir 2,5 tl [URL=http://img187.imageshack.us/i/100466846ij1.jpg/][/URL]
T tosuncuk Katılım 14 Ağu 2009 Mesajlar 6 16 Ağu 2009 Konu Yazar #24 herkeze tesekkurler demirkan abiyi dinlemem gerektigini anladım ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 AM ---------- dreamdark yazacaktım
herkeze tesekkurler demirkan abiyi dinlemem gerektigini anladım ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 AM ---------- dreamdark yazacaktım
Torx Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 1 Şub 2009 Mesajlar 206 16 Ağu 2009 #25 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. birazdaha para biriktirebilirsen 2.el hyosung alabilirsin
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 16 Ağu 2009 #26 apache veya cbf 150 al....madem 180 boyundasin bende 1.80den fazlayım:queen:YBR varadero gibi altimda:mrgreen:
apache veya cbf 150 al....madem 180 boyundasin bende 1.80den fazlayım:queen:YBR varadero gibi altimda:mrgreen:
t.madde Katılım 1 Kas 2008 Mesajlar 989 16 Ağu 2009 #27 Cbf 150 al kullanıcıları cok memnun uzun yolda rahat gidiyormuş istersen zevkine görede modifiye yapabilirsin ybr lere yaptıkları gibi
Cbf 150 al kullanıcıları cok memnun uzun yolda rahat gidiyormuş istersen zevkine görede modifiye yapabilirsin ybr lere yaptıkları gibi
Akileos Katılım 6 Ocak 2009 Mesajlar 6,890 16 Ağu 2009 #28 al bitane fark etmez....hepsiz aynı race diyosan daha çalışman lazım.......en ucuz u 5000.55000 den başlar..
al bitane fark etmez....hepsiz aynı race diyosan daha çalışman lazım.......en ucuz u 5000.55000 den başlar..
BIYIKLI Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 1,961 Motosikleti Mondial Virago 50i 16 Ağu 2009 #30 karasahin' Alıntı: hyo rx 125 sm doğru mudur? Genişletmek için tıkla ... Evet doğrudur. :wiinkk: