Lütfen yardım

Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
17
Arkadaşlarım abilerim bnde
2001 model pgo marka
italyan scooter var resimlerini yakında eklicem
ama 2 zamanlı hafif modifiye var üzerinde
ama yolda karşılaştığım modifiye motorlar eksozunun sesiyle dalga geçiyolar
acaba ben eksozu deiştirsem yada açtırsam açık mondial gibi ses alırmıyım ??:silent:
teşekkürler
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
17
yani mondial dedisem piyasadaki 150lik çin malları hani eksozun ucunu deldiriyolarda bağırıyoya yani benimki 2 zamanlı bende açtırsam 4 zamanlı motorun açık eksozu gibi bağırırmı acaba
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
İlginç bir soru olmuş ama sana şöyle cevap veriyim dostum

Sende bir bardak var en pahalısından ama içi boş , yanındaki kişi de sıradan bir bardak var ama içi 20 yıllık bir şarap ile dolu ..

Bilmem anlatabiliyomuyum :)
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
17
Helfever tam anlamadım demek istedini ama benim demek istdgm şu
2 ZAMANLI MOTORA BAĞIRAN EKSOZ TAKSAK YADA EKSOZU AÇTIRSAK SES YADA GÜÇ ALIRMIYI
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
10 km daha hızlı gidecen diye,kulağının o kadar çınlamasına ne gerek varki....
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
dostum egzosu delsende 4 zamanli sesi cikarmaz sadece fazla gurultu yapar gucun articaktir tabiki ama gozle gorulur bi artis olmaz..sana tavsiyem hic dokunma.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
keşke en küçük derdim böyle bir şey olsa, ne kadar çok imreniyorum sizlere anlatamam.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke en küçük derdim böyle bir şey olsa, ne kadar çok imreniyorum sizlere anlatamam.

Al bendende o kadar ,motor gezme aracımıdır ,ses çıkarıp dikkat çekme aracımıdır anlamadım gitti ,binin motorunuza gezin yaw doğayı keşfedin hayatı keşfedin ,ne işiniz var eksozun sesi ile benim motora 2 nci sahibi yoshi takmış bangır bağırıyor ben de gezerken düşünüyorum ya şunun sessiz orjinal eksoztunu bulsamda sessiz gezsem diye ,bana her şeye muhalefet olma abi diyorlar ama gelde bu konuya muhalefet etme ,canım milletim yaw benim ne kadar meraklıyız cıstak cıstak dolaşıp ebüveeee yapmaya ...:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
17
Ben zaten 10 km hız için deldirmicem
Bizim çecremiz tuningci Napalım yaşam tarzımız bu :)
Zenonları ayarladım Haftasonu yaylar alçalıyo
fotoları eklerim
eksozdan vaz geçtim zaten çok abartı sesi bende sevmem .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst