Lütfen fikir verin cbf 250 yağ eksilmesi

Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4
Akadaşlar 1 ay önce cbf 250 aldım motor çok yağ eksiltiyor şöyleki 1 haftada 500 gr ne önerirsinz yağ olarak yada ne yapmam gerekiyor.Motorun çekişinde gidişinde herangi bi sorun yok düz yolda 120 çok rahat yapıyor cinnahı 100 le çıkıyor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
cbf 250 ler genelde yağ eksiltir arkadaşım,kaliteli yağ kullan tam sentetik,castrol,motul gibi.birde siboplara baktır genelde ondan yağ eksiltiyor.ilk çalışmada arkadan duman atıyor olması lazım,ama ısındığı zaman kesmesi lazım.soguk iken motoru fazla zorlama.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
cbf 250 ler kronik yağ eksiltme li olarak üretiliyor.. kontrol et ve kaliteli yağ kullan...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
bir haftada 500 gr gibi yağ eksitmesi normal olamaz. bir haftada 5000 km yapmıyorsa tabi
motorun kaç km de şu an motor rolantada şakırtılı çalışıyormu.? eger şakırtı varsa motor bitmiş demektir. buda sizin için çok üzücü olur motor yaptırma masrafı çin motoru parasını rahatlıkla geçer
 
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4
cbf 250 ler genelde yağ eksiltir arkadaşım,kaliteli yağ kullan tam sentetik,castrol,motul gibi.birde siboplara baktır genelde ondan yağ eksiltiyor.ilk çalışmada arkadan duman atıyor olması lazım,ama ısındığı zaman kesmesi lazım.soguk iken motoru fazla zorlama.
Aynen dediğin gibi sabahları siyah duman atıyor birde motoru sıkıştırınca çok azda olsa duman atıyormuş çevre yolunda denedik yağımızı şirket veriyor mobil 15 40 bu yağı tavsiye edermisinz ayrıca ilginiz için çok teşekkür ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 ----------

bir haftada 500 gr gibi yağ eksitmesi normal olamaz. bir haftada 5000 km yapmıyorsa tabi
motorun kaç km de şu an motor rolantada şakırtılı çalışıyormu.? eger şakırtı varsa motor bitmiş demektir. buda sizin için çok üzücü olur motor yaptırma masrafı çin motoru parasını rahatlıkla geçer

Allahtan dediğin şakırtı yok ben ecza deposunda kuryeyim günlük yaklaşık 130 ile 150 km rası yol yapıyorum ve sert kullanıyorum..Sözde şuan 17 000 de motoru yeni aldım...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
165
daha 1 aylık motor biteceğini sanmıyorum başka bir sorun olabilir...ne o öyle çin malı olsa bile 1 ayda motor inmez :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu kadar kafanı kurcalıyorsa motora kompresyon ölçümü yaptır. Herşey çıksın ortaya. Hondadır olmaz demeyin silindir sekman piston üçlüsünde sorun olabilir. İhmale gelmez , motor kilitlenip kaldımıda son pişmanlık fayda etmez. Bir piston sekman yenilenir birde süboplar kontrol edilir kaçak varsa rektefiye ye verilir olur biter. Tepe tepe kullanmaya devam edersin. Korkmayın bu işlemlerden .
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
honda nın yanlış ellere emanet ettiği bir makina cbf250 :pr: latin ülkesinde motorsikletmi yaptırılır yaa :pr:


ayrıca o motorun 17bin olduğu hiiiç sanmıyorum

digital kmler ile kolay onuyorlar
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
[QUOTE=satoyama;2301945


ürünün kalitesini ülke degil üretici belirler.üreticide honda olduguna göre zimbabwe'de yaptırsın.gene honda'dır.tüketiciye ben bunları afrıkada yaptırdım bunlar dusuk kalıte işinize gelirse.gibi yaklasımla yaklasabileceklerini düşünmüyorum
kafama takılan nasıl kronık yag yakma sorunu olan bır motor uretılmekte
anlamıs degıl.bıraz sacma geldı.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
165
yağ yakmada bi bildikleri vardır gibime geliyor yoksa her modelde aynı sorun olacak değil ya sonuçta dünya markası bi firma yani
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
Arkadaşım o yağ eksiltme problemiyle bende karşılaştım yamalube yağ koymuştum motora. Yamalubeyi değiştirip castrol 10-50 power 1 racing full sentetik yağ koyduktan sonra düzeldi. bi dene istersen. Minibüs şöförü yakın bi arkadaşım motorun kullandığı ilk yağ neyse onu koymalısın sonraki değişimlerde yoksa yağ eser demişti, eser eksiltme demekmiş. Bilmiyorum ne kadar doğru. Siyah duman orantısız benzin hava karışımından olur yağ yaksa mavi duman atması lazım. Bu başlık altında gelişmeleri anlat takip edelim. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4
Arkadaşım o yağ eksiltme problemiyle bende karşılaştım yamalube yağ koymuştum motora. Yamalubeyi değiştirip castrol 10-50 power 1 racing full sentetik yağ koyduktan sonra düzeldi. bi dene istersen. Minibüs şöförü yakın bi arkadaşım motorun kullandığı ilk yağ neyse onu koymalısın sonraki değişimlerde yoksa yağ eser demişti, eser eksiltme demekmiş. Bilmiyorum ne kadar doğru. Siyah duman orantısız benzin hava karışımından olur yağ yaksa mavi duman atması lazım. Bu başlık altında gelişmeleri anlat takip edelim. Tekerin düz bassın.

Arkadaşlar öncelikle teşekkür edrim..motorum artık yağ mı yakıyor yağ mı eksiltyor bilmiyorum hangi ustaya sorduysam hep farklı cvp biri der yağ yakıyor biri der siyah duman atıyorsa yakmıyor biri der kalite yağ kullan biri der rom koy hepsini yaptım olmadı yine eksiltiyor anlaşılan her 1000 km de yağ değişmem gerekiyor ama nereye kadar..Şirket bize yağ veriyor 15 40 mobil dizel yağ...Bu yağ olmaz biliyorum zorda kalıp koysam bana çok (motora)zararı olurmu.?Birde yağı sık sık kontrol ediyorum eksiltmişse şirket yağından tamamlıyorum..Varmı bu tamamlamanın zararı..Birde motor 130 dan yukarı çıkmıyor adamlar 150 160 dan bahsediyor ???İlginize teşekkür ederim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst