Tabi ki de ona bir itirazım yok ama işte bu belediye bizi maf ediyor bütün yetkililerin kulaklarını çınlatıyorum bol bol.
Mehmet kardeşim,durum itibariyle yapacak fazla bir şeyimizde yok.en çok yapmamız gereken bol bol dikkat etmek :cat:
Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum çok güzel konuya deyinmiş.
Burda belediye akşam 21.00-24.00 arası refüj sulaması yapılıyor. Ama gelgelim esnafın yaptığına kapısının önünü yıkayan yollarıda suluyor!?
tabi ben bi küfür bi küfür..
esnafın yaptığıda çok sakat, muhtemelen sabunlu su ile yıkayıp yollara bırakıyorlardır suyu ki o dahada tehlikeli.aman dikkatli olun kardeşim ...
Bizim burda genalde hava karardıktan sonra oluyor
havanın kararması zemini rahat seçemmenize neden olabilir .Boş bulunmamak gerekir tekeriniz düz bassın...
Türkiye de ıslak zeminler bi kenara da motosikletleri taşıt yerine sayan yok.Her zamanki gibi kendimiz kendimizi koruyacağız...
güzel kardeşim,motosikletin araçdan sayılmaması başlı başınca sıkıntı zaten,her zaman yaptığımız gibi tedbirimizi kendimiz alıcaz :wiinkk:
İzmirde oturan varsa eğer söyleyeyim fuarın hemen yanından geçen yollara çok dikkat edin gidiş geliş yönünün aralarındaki çimleri otomatik su fışkırtan aletlerle suluyorlar bunun yüzünden yollarada su geliyor dikkat edin
İzmirli arkadaşlar dikkat eder umarım.Uyarın için teşekkürler :rendeer:
Bu cahil belediyeler motosiklet sürenlerin direk canına kast ederek kavşakları şarıl şarıl sulaya dursun acemi arkadaşların bu dönemeçlerde hiç şansı yok

l:
tam dönüş yahu bir aracın sıkıştırması veya öndekinin sert firen yapması yeter

r:
Basın ekspres yolu 212 ve metro market/yenibosna sapakalrıda sular içindeydi... Dikkat!
Dostum, yaz aylarında malesef o güzergahında kaderi kavşaklar sular içerisinde ...uyarın için teşekkürler :rendeer:
Dün sabah 1. köprüde avrupa'dan anadolu yakasına geçtikten sonraki beylerbeyi çıkışı resmen göldü, bırak motoru arabalar bile kayabilir.
bu sapaklarda çimler genellikle yola doğru meyilli, çime fazla gelen su direk yollara iniyor yol kenarlarındaki kanallardada biraz çer çöp oldumu direk olarak taşıp yola yayılıyor .sulama fıskiyelerinden çıkan suyun rüzgarın etkisiyle yayılmasıda işin cabası...