- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlar, sizlerinde malumu yaz mevsimi günden güne yaklaşıyor :flower:
Bir çoğumuz inzivaya çekilmiş motosikletlerimizi çıkartmaya başladık, ama yaz aylarının yaklaşması ile belediyelerin çim sulama faliyetleride başladı.
Çimlerin sulanması sırasında özellikle kavşaklarda asfalt alanlarda ıslanıyor ve bu görülmez bir tehlike haline geliyor.
Islak zemin yüzünden hayatını kaybeden arkadaşlarımızda oldu; ciddi hasara uğrayanlarda...Sizlerden ricam, lütfen kavşaklarda viraja girerken dikkatli olun...
Rüzgarınız bol, tekerleriniz düz bassın.. :rendeer:
Bir çoğumuz inzivaya çekilmiş motosikletlerimizi çıkartmaya başladık, ama yaz aylarının yaklaşması ile belediyelerin çim sulama faliyetleride başladı.
Çimlerin sulanması sırasında özellikle kavşaklarda asfalt alanlarda ıslanıyor ve bu görülmez bir tehlike haline geliyor.
Islak zemin yüzünden hayatını kaybeden arkadaşlarımızda oldu; ciddi hasara uğrayanlarda...Sizlerden ricam, lütfen kavşaklarda viraja girerken dikkatli olun...
Rüzgarınız bol, tekerleriniz düz bassın.. :rendeer: