Lütfen dikkat !!! Görülmez tehlike; ıslak kavşaklar ve resimleri

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Sevgili arkadaşlar, sizlerinde malumu yaz mevsimi günden güne yaklaşıyor :flower:

Bir çoğumuz inzivaya çekilmiş motosikletlerimizi çıkartmaya başladık, ama yaz aylarının yaklaşması ile belediyelerin çim sulama faliyetleride başladı.

Çimlerin sulanması sırasında özellikle kavşaklarda asfalt alanlarda ıslanıyor ve bu görülmez bir tehlike haline geliyor.

Islak zemin yüzünden hayatını kaybeden arkadaşlarımızda oldu; ciddi hasara uğrayanlarda...Sizlerden ricam, lütfen kavşaklarda viraja girerken dikkatli olun...

Rüzgarınız bol, tekerleriniz düz bassın.. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu çok güncel tutulması gereken bir konu, saolasın..
Sulama yerlerinden gelen akıntı, birikinti aslında sadece su değildir!
Otların, bitkilerin üzerinde olan maddelerle birlikte su buzdan daha kaygan bir tabaka oluşturuyor..
Her yaz Türkiye'de motosiklet kazası yapan 10 kişiden 7si bu yüzden kazaya karışıyor, bu yüzden forum üyelerinden kaybettiklerimizde oldu..
Lütfen dikkat..
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bence sehiricinde hız yapmayın 60 ı gecmeyın kavsaklardan kontrollu gecin bişe olmaz :cat: ileriyi görebildiginiz kadar hızlarda yol alırsak tehlikelerden uzak kalabiliriz sulama gercegi var bunu inkar edemeyiz zararlımı zararlı bizler icin ama bizde bu gerceklerı bılerek yol almalıyız zaten sehirde motor kullanırken paranoyak olacaz yakında....
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bu tür ıslatılan yolların resimlerini ve yer bildirimlerini de yaparsak daha iyi olur
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Resim şuan yok ama 2 yer bildirimi yapmak istiyorum.
1. Altunizade kısıklı mevkii , yazın neredeyse hergün asvalt sulaması yapılıyor. Sulama köprüden çıkışından ilk altunizade virajında başlayıp, Ümraniye yol ayrımına kadar gidiyor.
2. Boğaziçi köprüsünden barbaros bulvarına bağlanan yolun son virajında genellikle akşam üzeri yol sulaması yapılıyor.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Tamam o zaman. yol durumu ile ilgili resimde yükleyeyim ilk olarak ; Boğaz köprüsü Anadolu yakası çıkışı Ümraniye şile sapağı...



5b723.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Bende biryer bildireyim hemen, 1.köprüden çıkınca zincirlikuyu metrobüs durağına gelirken bir viraj var. 2. gecedir o virajda seller götürüyor zemini. Hem önümdeki araçtan gelen su kaskımı yıkadı,hemde zeminin ıslaklıktan dolayı sonderece elverişsiz olması yürekleri ağza getrdi. Bereket hızlı değildim.çıkamazdım o virajdan yoksa. Amman arkadaşlar köprüden çıkınca çoğumuz asılıyoruz gaza o yolda. Viraja girerken birşey yok,ortasında görüyorsunuz ıslaklığı.amman dikkat !!!
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
Tamam o zaman. yol durumu ile ilgili resimde yükleyeyim ilk olarak ; Boğaz köprüsü Anadolu yakası çıkışı Ümraniye şile sapağı...



[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://e1205.hizliresim.com/x/5/5b723.png[/url][/url]

sulama yapılan yerlerin genel yapısı bu zaten içinde yeşil alan olan her e5 bağlantı kavşağında hemen hemen sulama yapılıcaktır bu sene de ben bu tip yerlerde özellikle çok dikkat ediyorum. Teşekkürler paylaşım için
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Eyvallah Cem kardeşim, çok daha fecisi şimdi bahar temizliği diyerek cadde kenarı kaldırımları köpüklü sıvı ile yıkıyorlar, tam bir sabun. Eyvah ki, ne eyvah..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
benim işyerimin tam önünde'de bu sulama yapılıyor ve yolları ıslatıyor.gördükçe hayatını kaybeden arkadaşlarımızı hatırlayıp sinir oluyorum :pr:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
bence sehiricinde hız yapmayın 60 ı gecmeyın kavsaklardan kontrollu gecin bişe olmaz :cat: ileriyi görebildiginiz kadar hızlarda yol alırsak tehlikelerden uzak kalabiliriz sulama gercegi var bunu inkar edemeyiz zararlımı zararlı bizler icin ama bizde bu gerceklerı bılerek yol almalıyız zaten sehirde motor kullanırken paranoyak olacaz yakında....

60 km uygun ama 54 km hızla virajda sudan kayıp uzvunu kaybeden arkadaşlarımızda oldu :pr: öncelikle dikkat !!!
bizler her ne kadar dikkat etsekde, uyarı babında olsun istedim, zira motosikletini yeni almış arkadaşlarımız kardeşlerimiz var. akıllarının bir köşesine yerleşsinde.

sulama yapılan yerlerin genel yapısı bu zaten içinde yeşil alan olan her e5 bağlantı kavşağında hemen hemen sulama yapılıcaktır bu sene de ben bu tip yerlerde özellikle çok dikkat ediyorum. Teşekkürler paylaşım için

Aman dikkat etmeyede devam edin kardeşim. tekeriniz düz bassın ...
Eyvallah Cem kardeşim, çok daha fecisi şimdi bahar temizliği diyerek cadde kenarı kaldırımları köpüklü sıvı ile yıkıyorlar, tam bir sabun. Eyvah ki, ne eyvah..
bende sana eyvallah :) kaldırım kenarlarında sabunlu sıvıyla temizlediklerini bilmiyordum :cyclopsan Yüce abi ikaz etmek uyarmak haddimiz olmasa görevimiz...

benim işyerimin tam önünde'de bu sulama yapılıyor ve yolları ıslatıyor.gördükçe hayatını kaybeden arkadaşlarımızı hatırlayıp sinir oluyorum :pr:

Önercim, sinir olmamak kahrolmamak elde değil be kardeşim...
Arkadaşlar lütfen herkes buraya bir başvuru yapsın, sayı çok olursa belki dikkatlerini çekeriz.

http://application2.ibb.gov.tr/forms/beyazmasa/

o adrese başvuru yapmakda çözüm getirmiyor...sanaldan ziyade önceki senelerde oturup belediye yetkilileriyle toplantı bile yaptık, bu sorunu malesef çözmüyor. sulama sırasında su taşıp asfaltın ıslandığı noktaları anında bildirdik ama ne çare ....topu işi verdikleri taşeron firmalara atıyorlar... ama yinede beyaz masaya mail atmakda fayda var,umarım yararı olur...
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Tamam arkadaşlar çimleri güzel sulanıyor da bizim burada bırakın çimleri adamlar yolları suluyorlar resmen ya günde en az 5 yada fazlası sulama aracı ile yollar sulanıyor tek tek bütün sokaklar maksat toz kalkmasın ama motosikletlileri düşünen yok bırak hem çamur oluyor motor yıkıyorum 1 gün geçmeden aynı yola çıktığımda hemde felaket kayıyor yollar.

Bursa Gemlik.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Tamam arkadaşlar çimleri güzel sulanıyor da bizim burada bırakın çimleri adamlar yolları suluyorlar resmen ya günde en az 5 yada fazlası sulama aracı ile yollar sulanıyor tek tek bütün sokaklar maksat toz kalkmasın ama motosikletlileri düşünen yok bırak hem çamur oluyor motor yıkıyorum 1 gün geçmeden aynı yola çıktığımda hemde felaket kayıyor yollar.

Bursa Gemlik.
ne güzel :) işin şakası bir yana sokaları yada oto yolları komple ıslatsalar sıkıntı olmaz,bilirsin zemin ıslak ona göre sürüş yaparsın, ama tam viraja giriyorsun birden tekerinin altında ıslak zemin :pr:
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
ne güzel :) işin şakası bir yana sokaları yada oto yolları komple ıslatsalar sıkıntı olmaz,bilirsin zemin ıslak ona göre sürüş yaparsın, ama tam viraja giriyorsun birden tekerinin altında ıslak zemin :pr:

Tabi ki de ona bir itirazım yok ama işte bu belediye bizi maf ediyor bütün yetkililerin kulaklarını çınlatıyorum bol bol. :)
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum çok güzel konuya deyinmiş. :p

Burda belediye akşam 21.00-24.00 arası refüj sulaması yapılıyor. Ama gelgelim esnafın yaptığına kapısının önünü yıkayan yollarıda suluyor!?
tabi ben bi küfür bi küfür..
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Türkiye de ıslak zeminler bi kenara da motosikletleri taşıt yerine sayan yok.Her zamanki gibi kendimiz kendimizi koruyacağız...
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
İzmirde oturan varsa eğer söyleyeyim fuarın hemen yanından geçen yollara çok dikkat edin gidiş geliş yönünün aralarındaki çimleri otomatik su fışkırtan aletlerle suluyorlar bunun yüzünden yollarada su geliyor dikkat edin
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu cahil belediyeler motosiklet sürenlerin direk canına kast ederek kavşakları şarıl şarıl sulaya dursun acemi arkadaşların bu dönemeçlerde hiç şansı yok:pl:

tam dönüş yahu bir aracın sıkıştırması veya öndekinin sert firen yapması yeter:pr:

Basın ekspres yolu 212 ve metro market/yenibosna sapakalrıda sular içindeydi... Dikkat!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst