Lütfen 5-10 sn. ayırıp siz de kampanyalara imza ile destek verin

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
http://www.change.org/p/genel-sa%C4%9Fl%C4%B1k-sigortas%C4%B1-ad%C4%B1yla-dayat%C4%B1lan-%C3%B6%C4%9Frenci-i%C5%9Fsiz-asgari-%C3%BCcretli-%C3%A7al%C4%B1%C5%9Fan-farketmeksizin-milyonlarca-ki%C5%9Fiyi-ma%C4%9Fdur-eden-uygulamadan-vazge%C3%A7iniz#share
http://www.change.org/p/genel-sa%C4%9Fl%C4%B1k-sigortas%C4%B1-primi-ma%C4%9Fdurlar%C4%B1-genel-sa%C4%9Fl%C4%B1k-sigortas%C4%B1-primi-dayatmas%C4%B1-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n#share
http://www.change.org/p/sgk-sgk-n%C4%B1n-genel-sa%C4%9Fl%C4%B1k-sigortas%C4%B1-uygulamas%C4%B1-iste%C4%9Fe-ba%C4%9Fl%C4%B1-olmal%C4%B1-i%C5%9Fsizlerin-bu-konuda-aileleri-%C3%BCzerinden-bor%C3%A7land%C4%B1r%C4%B1lmas%C4%B1-ve-%C3%B6dettirilmesi-hi%C3%A7-demokratik-de%C4%9Fil-iptal-edilsin#share


Zaten sgk'lılar ilaç alırken ve muayene olurken fark ücreti ödüyor üstüne cebinde parası ve geliri olmayan vatandaşın sırtına yüklenen bu prim zulümdür!... Kınıyorum
Olmayan gelirin neyini tespit edip de bir de ödenecek prim tutarını belirleyeceklermiş yok efendim eğer tespit yaptırmazsan da gelirin otomatik olarak asgari ücretin 2 katından fazlaymış gibi kabul edilip ayda 200 küsür lira prim ödeteceklermiş

Bu arada en düşük gelirlilerden 35 küsür alınacakmış aylık prim

Yok kaymakamlığa git yok evine gelir tespiti için memur gelsin
Kafasına göre devlet prim belirleyip sana borç çıkarsın
Bu ülke vvatandaşı olmak parayla mı kardeşim! Devlet her sıkıştığında vatandaşın sırtına mı binecek
Herşey bitti şimdi de parası olmayan adama borç yüklemek mi kaldı!...

Ayrıca 18 yaşını dolduran erkekler değil artık kızlarımız da ölmüş babasının emekl maaşından ve sigortasından faydalanamayacak
Onlar için de aynı kanun geçerli olacak (Zorla kadınlarımızı/kızlarımızı çalışmaya mecbur bırakıyorlar):pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst