LS2 kaskımı değiştirip Marushin TNT 888 NX Shivan Dragon Almama Ne Dersiniz?

Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
Evet arkadaşlar montumu almıştım geçen haftalarda..Şimdide kaskımı daha profesyonelce bi kaskla değiştirmeyi düşünüyorum ve bu kaskı düşünüyorum..Sizce nasıl? Bu kaskı daha önce kullanan varmı? Tavsiyelerinizi bekliyorum..İşte yeni alacağım kask karşınızda..





 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
yok o parası sorun değil..sen güsel diosan tamamdır ;) sen kullandınmı daha önce hiç shadow_57 kardeşim?

Daha tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum...
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
maddi sebepler yuzunden benimde uzun zamandır kafamda olması gerekırken sadece aklımda olan bı kask daha nasıp olmadı ama olur inş. bende sıyah sarı yada beyaz sarı olanına bakıyodum bu gosterdıgın modelı deneme amaclı taktım içi goruntusu herseyı super ama yolda test etme fırsatım olmadı.(zaten test etsemde tam anlayamazdım motor 90 ı gecmıyo:pr:)fıyat olarak bılgıdım kadarıyla en son 169 euroydu burda.son donemlerdekı zamlar bunada geldıyse bılemıyorum ama tavsıyem iyi bı arastır kullanan bırılerını bul ve sor cunku bıkac kısı marushin cok ruzgar alıyo dıye sitem etmısti forumda..
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
maddi sebepler yuzunden benimde uzun zamandır kafamda olması gerekırken sadece aklımda olan bı kask daha nasıp olmadı ama olur inş. bende sıyah sarı yada beyaz sarı olanına bakıyodum bu gosterdıgın modelı deneme amaclı taktım içi goruntusu herseyı super ama yolda test etme fırsatım olmadı.(zaten test etsemde tam anlayamazdım motor 90 ı gecmıyo:pr:)fıyat olarak bılgıdım kadarıyla en son 169 euroydu burda.son donemlerdekı zamlar bunada geldıyse bılemıyorum ama tavsıyem iyi bı arastır kullanan bırılerını bul ve sor cunku bıkac kısı marushin cok ruzgar alıyo dıye sitem etmısti forumda..


saolasın tavsiyelerin için kardeşim...walla şu anda kaskın 2009 u tekay motor da 320€..ama ben bi şekilde yolunu bulup 150€ ya maledicem...bi bildiğim war ;)

Evet kask oknousundaki fikir ve yorumlarınızı bekliyorum dahada...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
o kasktan şikayetçi olan çoktu...

rüzgar sesini ıslık olarak aldığına dair söylemler var...

hatta erhanda bu kaskı alıp ses yüzünden bi hafta sonra iade ettiğini sölemişti buralardaysa sana daha çok yardımcı olacaktır:cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
o kasktan şikayetçi olan çoktu...

rüzgar sesini ıslık olarak aldığına dair söylemler var...

hatta erhanda bu kaskı alıp ses yüzünden bi hafta sonra iade ettiğini sölemişti buralardaysa sana daha çok yardımcı olacaktır:cat:

bende bikaç sikayet duydum aynı sekilde tabi kaskı kullanmadıgm için bsy diyemicem giderilebilcek seylerde olabilir ayarlı vizor vs..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
motoru değiştir önce derim :mrgreen: yanlış anlama bende çin scooter var ls2 kaskım motoru değiştirmeden kask değiştirmeyi düşünmüyorum :wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
35
o kasktan şikayetçi olan çoktu...

rüzgar sesini ıslık olarak aldığına dair söylemler var...

hatta erhanda bu kaskı alıp ses yüzünden bi hafta sonra iade ettiğini sölemişti buralardaysa sana daha çok yardımcı olacaktır:cat:
Marushinlerde arkadaşın dediği gibi bariz bir rüzgar sesi ve yüksek hızlarda aerodinami eksikliği var tecrübeyle sabittir :cat:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
onu alana kadar shoei xr1000 al derim...
hazır kampanyada 615/4 taksit...
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
motoru değiştir önce derim :mrgreen: yanlış anlama bende çin scooter var ls2 kaskım motoru değiştirmeden kask değiştirmeyi düşünmüyorum :wiinkk:

E_M_R_E kardeşim zaten en fazla 1,5 sene sonra bi Suzuki GSR 600 sahibi olacağım için bunlar şu anki motorum için değil..bi nevi geleceğe dönük bi hazırlık..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla kimle konuştuk hatırlayamıyorum. bir fuar zamanıydı, bu kasklara da bakınmıştık öylesine. bilen bir arkadaş bikaç cümle söyleyince vazgeçmiştim bu kasktan. rüzgar alıyor, sesi fazla alıyor, yeterince iyi değil vb gibi..

bence nolan lazer gibi markaların o fiyatlara çok iyi modelleri var. ama yine de sen bilirsin. birde aynı kaskın desensiz yada sticker sız sade modelleri 20-40 euro daha aşağıya satılıyor. bu da aslında iyi bir avantaj.

daha sade görünen ama daha kaliteli bir kaskı, bir alt modeli fiyatına getirebilirsin böylece.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu kaskı ararsan düzgün 300e alırsın orinal hemde varsa bi motobayisinde tanıdıkla felan arkadaşlığın felan zamanında benim vardı arkadaşa kintaro serisinden aldık aynı kaskın ama 2 ana problemi var

*ses çok fazla shoei göre felan baktığında yani ucuz kasklardaki gibi bişe ortalama o konuda
çene altı pad yok
kayışı shoei gibi değil çok biçimsiz duruyormuş (gerçi büyük beden almıştı o kendisine)
*vizörü çok hassas bi yerden kırılıyor yani 6 ayla 1 yıl arasında süresi var


bunu haricinde şekil olarak ve güvenlik olarak kötü bir kask değil boyası slikonlu tarzda bişe temizliği ne derece iyi olur bi yerden sonra bilmem çiziklerden mat boya
yazın kafan içinde pişer ve gece görünürlük olarak hiçbir artısı yok

bende almayı düşünüyordum aynı kasktan geçen sene renkli vözörle 320e alıcaktım
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
warsa bu fiyatlarda bi kask tavsiyelerinizde alabilirim..Max. ayırabileceğim bütçe bi kask için şu anda 400 YTL..Tavsiyelerinizi bekliyorum..
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
yok o parası sorun değil..sen güsel diosan tamamdır ;) sen kullandınmı daha önce hiç shadow_57 kardeşim?

Daha tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum...

marushın ıyı kastır ya bı kere 30 km lın bı yol boyunca takmısstım yanılmıyosam yanlarında kılıc desenı yada bı adam kılıclı bı seklı vardı baya ıyı kask ve guzel bı tanıdıgım racıng motorda kullanıyo zaten oda oldukca memnun
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
yorumların için teşekkür ederim shadow_57 kardeşim..Bakalım bende düşünceme aşamasındayım..Bu kaskı alıyım diyorum bide siyah vizörle birlikte gold vizör takıcam... nası olur ama o zaman kask gold renk vizörle? ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst