ls2 ff350 mat siyah kask hakkın da

Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
meraba arkadaşlar kısmet olursa bu gün engeç yarın kask siparişim gelecek

ls2 ff350 mat siyah tercih ettim ama daha elime geçmedi sizce nasıl bir kask iyimi
kötümü
hava çok geçirir mi

23_01_2010_05_07_1736614208.jpg

motorum honda cbr 125
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
dostum ben aynı kaskı kullanıyorum ben çok memnunum verdiğin parayı hak ediyor 100 km hızın üstüne çıktığın zaman biraz içeri rüzgar alıyor ama rahatsız edici boyutta değil bide biraz kaba okadar unutmadan 135 km hıza çıktım rüzgar alma konusunda pek fazla artış olmadı yani 100 km hızlada 135 km hız arasında rüzgar almada pek değişiklik olmadı
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Ayni kasktan bende var isteyen olursa bana ulasabilir ozelden mesaj atabilirsiniz. Uygun fiyata vericem
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
dostum ben aynı kaskı kullanıyorum ben çok memnunum verdiğin parayı hak ediyor 100 km hızın üstüne çıktığın zaman biraz içeri rüzgar alıyor ama rahatsız edici boyutta değil bide biraz kaba okadar unutmadan 135 km hıza çıktım rüzgar alma konusunda pek fazla artış olmadı yani 100 km hızlada 135 km hız arasında rüzgar almada pek değişiklik olmadı

ben midyum boyutuna baktım kaskın çok fazla büyük değil gibime geldi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:40 ----------

verdiğiniz bilgiler için teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:40 ----------

başka bu kaskı kullanan arkadaşlar vasa onlarında yorumlarını ve izlenimlerini paylaşmalarını beklerim
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Aynı kaskı ben de kullanıyorum. M beden kafa ölçüm 56cm olmasına rağmen bana biraz büyük geliyor sanki. Balaklava ile tam oturuyor. Ama konforundan memnunum
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
Ben de kullanıyorum, fiyatına göre gayet iyi bir kask bence. Beğenmediğin yönleri :

-80-90km de veya rüzgarlı havalarda fazla ses yapıyor
-Biraz daha hafif olmasını tercih ederdim
-M beden kullanıyorum fakat kaskın yapısından mı bilemiyorum gözüme diğer kasklardan daha irice gözüküyor LS2 :)

Bu fiyat aralığında tüm kasklarda bu tip sorunlar var gerçi...
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
ben de yeni aldım ama beyaz rengini almayı düşünüyorum şimdi daha 1 kere kullandım motor ve kaskım başka şehirde olduğu için, 100 tl
 
Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
51
Ls2 yerine nitro ' yu tercih ettim.Ls2de kullandım memnun değildim.Nitro'dan memnunum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst