LS2 Delta Kullananlar?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Merhaba,

Arkadaşlar LS2 delta almayı düşünüyorum, çenesi açılabilir olduğundan çok büyük kolaylık sağlayacak. Paket serviste kullanacağım, malum önümüz kış, baya üşüyorum, alttan soğuk alıyor kasklar özellikle. Bu kask alttan soğuk almaması için aparat varmış, resimli inceleme bulamadım forumda, bilgi verir misiniz?

Bİr de 3 sene önce 2008'de 80 TL olan kask şimdi nasıl 210 TL civarına çıktı?

Not: Kaskı full face olarak kullanacağım, hani apartmanda müşterinin yanına giderken falan ön tarafı açarım, daha rahat olur diye düşündüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst