Arkadaşlar, bu kan ihtiyacı normal kan verme şeklinde olmuyor. Bir alete bağlanıyorsunuz, makinayla bir kolunuzdan kan alınıyor, alet kanınızdaki trombositleri ayrıştırıyor ve kanı tekrar vücudunuza geri veriyor. Yani bildiğiniz bir ünite kan vermekten farklı bir olay.bişey soracağım... kızılaya mesala ben A+ versem kızılayda bana AB- verebilirmi
erhanvural' Alıntı:son durum nedir acaba ?
kan ihtiyacı varsa ben hazırım AB +