Loft' u Ziyaret ve İzmit turu

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Vay adamım bu sefer bensiz gazlamışsın, en son seni geçtiğimden beridir arayıp sormadın olm hayrola. :p:mrgreen:


Güzel bir gezi olmuş dicemde insan 1-2 viraj fotosu teker fotosu falan ekler dimi ama, sizin yüzünüzü herzaman görüyoruz. :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Vay adamım bu sefer bensiz gazlamışsın, en son seni geçtiğimden beridir arayıp sormadın olm hayrola. :p:mrgreen:


Güzel bir gezi olmuş dicemde insan 1-2 viraj fotosu teker fotosu falan ekler dimi ama, sizin yüzünüzü herzaman görüyoruz. :cherry:

:) büLent o ayrı mevzu :p Bana diyor tam teker yapıcaktım sen arıyorsun :p

tam viraja daldım sen arıyon güldüm öLmekten ya :D

hep kıvırıyo :p bende sordum büLent'i nie aramadın die, Olmaz abi beni solluyo dedi :d
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tequ sence ben mı mertmı fazerle tek teker ?
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Pazar pazar evde kebap yaparken Mert yüzünden düştük yollara:p
İzmit Yuvacık derken sakat eline ragmen sagolsun Sedat kardeşim karşıladı ilgilendi..
kendisine teşekkür ediyoruz..
Gelelim birbirlerini geçme meselesine EEEE beyler elleri görelimmm..
o ortamda tek şahit benim vede paranın rengine göre fikrimi söylerim...:) :))
Fiyatı siz belirleyin....:)
Bakın fikrim geldi ona göre...:)) :))

Nası yani ya ben anlamadı bişi :p:p
Kırık loft demiyeceksin heralde. Söz konusu para ise adamın Q7 si var kardeşim :mrgreen::mrgreen:

Mert abi tekteker nası yapılıyo :p

eline alıyosun işte makınayı :cherry:

Vay adamım bu sefer bensiz gazlamışsın, en son seni geçtiğimden beridir arayıp sormadın olm hayrola. :p:mrgreen:


Güzel bir gezi olmuş dicemde insan 1-2 viraj fotosu teker fotosu falan ekler dimi ama, sizin yüzünüzü herzaman görüyoruz. :cherry:

Ya ne alanka kardeşim. sen demedinmi geçen giderken ben öle 110 km geçemem Arzu kızıyo diye. Neden kıvırıyosunki şimdi kılibik :cherry::cherry:

Acil oldu kardeşim çıkışımız inş bidahakine:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
:) büLent o ayrı mevzu :p Bana diyor tam teker yapıcaktım sen arıyorsun :p

tam viraja daldım sen arıyon güldüm öLmekten ya :D

hep kıvırıyo :p bende sordum büLent'i nie aramadın die, Olmaz abi beni solluyo dedi :d

Yuh bukadarda yalan olmaz nezaman sordunla bülentii kekoo :p:p

Tabe olum tam tekere alıyorum orda resim olayı falan çalışıyoruz armut gibi dalıyosun Alo nerdesiniz. Burdayız işte barajın yanıda, tamam 5 dak ordayım ok hade gel, Aradan 15 dak geçiyo Alo nerdesiniz? burda bekliyoruz benmi gelim sizmi geliyonuz diyon ne ayaksın olim sen antika:mrgreen:

güzel bi fotoşap çalışması :p

Yaw sende herkezi kendinle karıştırıyon ellamm :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yuh bukadarda yalan olmaz nezaman sordunla bülentii kekoo :p:p

Tabe olum tam tekere alıyorum orda resim olayı falan çalışıyoruz armut gibi dalıyosun Alo nerdesiniz. Burdayız işte barajın yanıda, tamam 5 dak ordayım ok hade gel, Aradan 15 dak geçiyo Alo nerdesiniz? burda bekliyoruz benmi gelim sizmi geliyonuz diyon ne ayaksın olim sen antika:mrgreen:



Yaw sende herkezi kendinle karıştırıyon ellamm :p:p

Getiricen beni en son oraya..Hiç utanmican dimi seni bi enduro tektekerdeyken tokatlayınca :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Mert benim kafadansin, estigi anda basip gidiyosun ama ben senin kadar olamam heralde. :)

Guzel bir gezi olmus. Rssimler icin tesekkurler.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardes onunkı sadece kalkıp ınıor senın gıbı ızlenmıor ha fotografa bakmıssn ha canlı olarak mertı ızlemıssın o kdarlık yane
2 sanyelık show:D:D
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
:) büLent o ayrı mevzu :p Bana diyor tam teker yapıcaktım sen arıyorsun :p

tam viraja daldım sen arıyon güldüm öLmekten ya :D

hep kıvırıyo :p bende sordum büLent'i nie aramadın die, Olmaz abi beni solluyo dedi :d

:queen::queen:

Ya ne alanka kardeşim. sen demedinmi geçen giderken ben öle 110 km geçemem Arzu kızıyo diye. Neden kıvırıyosunki şimdi kılibik :cherry::cherry:

Acil oldu kardeşim çıkışımız inş bidahakine:cat:

:mrgreen::mrgreen: Abartma hemşerim ne 110'u o hızda gidiceksek YBR125 kullanalım daha iyi. :cherry: Hatun 150'den sonrası için kızar, o da korktuğu için. Hatırlarsan Erhan'ın nikahına giderken hiç 170' den aşşağı düşmedin mübarek. :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
:queen::queen:



:mrgreen::mrgreen: Abartma hemşerim ne 110'u o hızda gidiceksek YBR125 kullanalım daha iyi. :cherry: Hatun 150'den sonrası için kızar, o da korktuğu için. Hatırlarsan Erhan'ın nikahına giderken hiç 170' den aşşağı düşmedin mübarek. :cherry:

ama durduğunda da kafana çantayı yemiştin :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
:queen::queen:



:mrgreen::mrgreen: Abartma hemşerim ne 110'u o hızda gidiceksek YBR125 kullanalım daha iyi. :cherry: Hatun 150'den sonrası için kızar, o da korktuğu için. Hatırlarsan Erhan'ın nikahına giderken hiç 170' den aşşağı düşmedin mübarek. :cherry:

Ya bırak bu ayakları biloo yenge az kaldı beni dövecekti yane bana bile bastı fırçayı :mrgreen::mrgreen: senin halini hiç düşenemiyorumm:queen::queen:

Getiricen beni en son oraya..Hiç utanmican dimi seni bi enduro tektekerdeyken tokatlayınca :p

Azın laf yapmasın olim çık gel geleceksen görelim ne ayaksın kızlara hava atmasına benzemez bu olaylar :cherry::cherry:

kardes onunkı sadece kalkıp ınıor senın gıbı ızlenmıor ha fotografa bakmıssn ha canlı olarak mertı ızlemıssın o kdarlık yane
2 sanyelık show:D:D

Ya kardeşim sen nebiçim fazer cisin dostmusun düşmanmısın deniz baykal gibi adamsın hep mualefet hep mualefet olmazki böle :p:p:p

Beni bilen biliyo sen kendine bak eri lem:cherry:

hadi hadi inkar etme :p Dayak yiyon işte :)

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Ya bırak bu ayakları biloo yenge az kaldı beni dövecekti yane bana bile bastı fırçayı :mrgreen::mrgreen: senin halini hiç düşenemiyorumm:queen::queen:



Azın laf yapmasın olim çık gel geleceksen görelim ne ayaksın kızlara hava atmasına benzemez bu olaylar :cherry::cherry:



Ya kardeşim sen nebiçim fazer cisin dostmusun düşmanmısın deniz baykal gibi adamsın hep mualefet hep mualefet olmazki böle :p:p:p

Beni bilen biliyo sen kendine bak eri lem:cherry:



:queen::queen::queen::queen::queen:



Aaaa Mert :p Naber canem :D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sekerm bende gorduklerımı soluormmm hatta bana ısaret etmıormydun cek cek dıe halıs abınn arkaasında ben cameraya alırken:D

----------
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst