- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
Mert abi tekteker nası yapılıyo 
Mert abi tekteker nası yapılıyo![]()
Vay adamım bu sefer bensiz gazlamışsın, en son seni geçtiğimden beridir arayıp sormadın olm hayrola.:mrgreen:
Güzel bir gezi olmuş dicemde insan 1-2 viraj fotosu teker fotosu falan ekler dimi ama, sizin yüzünüzü herzaman görüyoruz. :cherry:
Pazar pazar evde kebap yaparken Mert yüzünden düştük yollara
İzmit Yuvacık derken sakat eline ragmen sagolsun Sedat kardeşim karşıladı ilgilendi..
kendisine teşekkür ediyoruz..
Gelelim birbirlerini geçme meselesine EEEE beyler elleri görelimmm..
o ortamda tek şahit benim vede paranın rengine göre fikrimi söylerim...![]()
)
Fiyatı siz belirleyin....
Bakın fikrim geldi ona göre...)
)
Mert abi tekteker nası yapılıyo![]()
Vay adamım bu sefer bensiz gazlamışsın, en son seni geçtiğimden beridir arayıp sormadın olm hayrola.:mrgreen:
Güzel bir gezi olmuş dicemde insan 1-2 viraj fotosu teker fotosu falan ekler dimi ama, sizin yüzünüzü herzaman görüyoruz. :cherry:
Heee noldu janım kıskandınmı
bisiklet değil olim buu seninkine benzemezz:mrgreen::mrgreen:
büLent o ayrı mevzu
Bana diyor tam teker yapıcaktım sen arıyorsun
tam viraja daldım sen arıyon güldüm öLmekten ya![]()
hep kıvırıyobende sordum büLent'i nie aramadın die, Olmaz abi beni solluyo dedi :d
güzel bi fotoşap çalışması![]()
Yuh bukadarda yalan olmaz nezaman sordunla bülentii kekoo
Tabe olum tam tekere alıyorum orda resim olayı falan çalışıyoruz armut gibi dalıyosun Alo nerdesiniz. Burdayız işte barajın yanıda, tamam 5 dak ordayım ok hade gel, Aradan 15 dak geçiyo Alo nerdesiniz? burda bekliyoruz benmi gelim sizmi geliyonuz diyon ne ayaksın olim sen antika:mrgreen:
Yaw sende herkezi kendinle karıştırıyon ellamm![]()
büLent o ayrı mevzu
Bana diyor tam teker yapıcaktım sen arıyorsun
tam viraja daldım sen arıyon güldüm öLmekten ya![]()
hep kıvırıyobende sordum büLent'i nie aramadın die, Olmaz abi beni solluyo dedi :d
Ya ne alanka kardeşim. sen demedinmi geçen giderken ben öle 110 km geçemem Arzu kızıyo diye. Neden kıvırıyosunki şimdi kılibik :cherry::cherry:
Acil oldu kardeşim çıkışımız inş bidahakine:cat:
:queen::queen:
:mrgreen::mrgreen: Abartma hemşerim ne 110'u o hızda gidiceksek YBR125 kullanalım daha iyi. :cherry: Hatun 150'den sonrası için kızar, o da korktuğu için. Hatırlarsan Erhan'ın nikahına giderken hiç 170' den aşşağı düşmedin mübarek. :cherry:
ama durduğunda da kafana çantayı yemiştin![]()
:cherry: yok canım daha neler.
Ben onunda tedbirini aldım genelde çantayı aldırmıyorum yanına kafaya yememek için. :queen:
:queen::queen:
:mrgreen::mrgreen: Abartma hemşerim ne 110'u o hızda gidiceksek YBR125 kullanalım daha iyi. :cherry: Hatun 150'den sonrası için kızar, o da korktuğu için. Hatırlarsan Erhan'ın nikahına giderken hiç 170' den aşşağı düşmedin mübarek. :cherry:
Getiricen beni en son oraya..Hiç utanmican dimi seni bi enduro tektekerdeyken tokatlayınca![]()
kardes onunkı sadece kalkıp ınıor senın gıbı ızlenmıor ha fotografa bakmıssn ha canlı olarak mertı ızlemıssın o kdarlık yane
2 sanyelık show![]()
hadi hadi inkar etmeDayak yiyon işte
![]()
Ya bırak bu ayakları biloo yenge az kaldı beni dövecekti yane bana bile bastı fırçayı :mrgreen::mrgreen: senin halini hiç düşenemiyorumm:queen::queen:
Azın laf yapmasın olim çık gel geleceksen görelim ne ayaksın kızlara hava atmasına benzemez bu olaylar :cherry::cherry:
Ya kardeşim sen nebiçim fazer cisin dostmusun düşmanmısın deniz baykal gibi adamsın hep mualefet hep mualefet olmazki böle
Beni bilen biliyo sen kendine bak eri lem:cherry:
:queen::queen::queen::queen::queen:
Aaaa MertNaber canem
![]()
İydir canım noldu la bana vercenmi makınayı :cherry::cherry::cherry: