LOFT Kaza yaptı (Durumu iyi )

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Kardeşim geçmiş olsun, Üzüldüm kazaya ya, Tez zamanda iyileşirsin,
Arkadaşlar Sedatın suçu yokki tıngırmıngır giderken 4 tekerli Canavarın saldırısına uğramış, Neyle besliyolar bunları herkese saldırıyorylar ala ala
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
git üstümüzden karahaber duyurma bize böyle haber.
geçmiş olsun allah beterinden korusun.


amin amin amin
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
geçmiş olsun

geçmiş olsun arkadaşım.Allah daha kötüsünden korusun hepimizi.en yakın zamanda sağlığına tamamen kavuşman dileğiyle..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
karabulutlarmı dolaşıyo tepemizde .. önce Erhan (cerrahi) sora bizim ateş topu procan şimdi loft .. olm ya dikkatli oln biraz .. öküz çok trafikte biraz bunu düşünün kullanırken ya .. neyse geçmiş olsun ..öptüm :rendeer:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Geçmiş olsun Loft.
Başımdan 2 motor, 2 si ciddi olmak üzere 4 araba kazası geçti.
Kaza yapanın psikolojisini anlarım biraz.
Şimdi sana bir dünya laf da söylerler.
Motosikletin tehlikeleri üzerine çokkk nutuk dinlersin.
Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Sedat çok geçmiş olsun :cat:
hayırdır inşallah , bu ara tepemizde bi karabulut var ,gitmek bilmiyo . bende dün köpeğin birine vurdum yavaşça , hayvan gelip ısırmaya kalktı beni , 1-2 diş soktu hafiften , ısırılmak yerine düşmeyi tercih ederdim :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çok geçmiş olsun sevgili LOFT,kazayı ucuz atlattığınıza sevindim....

Arkadaşlar ne oluyor sizlere peş peşe düşmek için gizli sözleşme mi yaptınız yahu?

Siteye korkarak girer oldum,

Bu sıcaklarda 2 değil 4 kere dikkat edelim,aman gözünüzü seveyim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun... dostların yanında ya, ona bak sen...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bu hafta nedir böyle yavf Sedat çok geçmiş olsun lütfen dikkat edelim arkadaşlar
hiç olmazsa arkadaşlarımız iyi yaa buna da şükür allah beterinden korusun.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sEDAT geÇMİŞ olsun Dikkat Edelim Arkadaşlar Nedir Bu böyle Kaç tane KAza Haberi Yavs... Tanınmışlar Düşüyor hep :D
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ay allahım yaa bu nasl bi kaza topiğidr... ilk defa bi kaza topiğini okuduğumda güldümm.... neyseki sedat iyiymiş allaha çok şükür.. umarım son kazan olur sedatçığımmm
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
moruk ama demiştin sen sedatın motora bindin o da patlar yakında die :p


dedim tabi, hamama git sen, ücretini ben gönderirim tellak ın hesabına :mrgreen:

Geçmiş olsun abi.sen sağlamsın sanırım kawada bişi varmı? :)

ben sabah aradım alıcı gibi, kazasız dedi :p

ya bide dikkatimi çeken şu oldu, tüm msjlarda 'çanak sağlamsa gerisi teferruat' denmiş..
nedir milletin senin çanaktan beklentisi :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
sedat geçmiş olsun bişey olmamasına sevindim:rendeer:alsaydın şerefsizin plakasını..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sanal alemdede olsa sedatı görme şansım oldu, sağ kolu gitmiş sağlam olan tek yeri orta parmağı, yalnış anlaşılmasın die sansürledim :cherry:

loftgb1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst