Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kardeşim geçmiş olsun, Üzüldüm kazaya ya, Tez zamanda iyileşirsin,
Arkadaşlar Sedatın suçu yokki tıngırmıngır giderken 4 tekerli Canavarın saldırısına uğramış, Neyle besliyolar bunları herkese saldırıyorylar ala ala
karabulutlarmı dolaşıyo tepemizde .. önce Erhan (cerrahi) sora bizim ateş topu procan şimdi loft .. olm ya dikkatli oln biraz .. öküz çok trafikte biraz bunu düşünün kullanırken ya .. neyse geçmiş olsun ..öptüm :rendeer:
Geçmiş olsun Loft.
Başımdan 2 motor, 2 si ciddi olmak üzere 4 araba kazası geçti.
Kaza yapanın psikolojisini anlarım biraz.
Şimdi sana bir dünya laf da söylerler.
Motosikletin tehlikeleri üzerine çokkk nutuk dinlersin.
Tekrar geçmiş olsun.
Sedat çok geçmiş olsun :cat:
hayırdır inşallah , bu ara tepemizde bi karabulut var ,gitmek bilmiyo . bende dün köpeğin birine vurdum yavaşça , hayvan gelip ısırmaya kalktı beni , 1-2 diş soktu hafiften , ısırılmak yerine düşmeyi tercih ederdim
Bu hafta nedir böyle yavf Sedat çok geçmiş olsun lütfen dikkat edelim arkadaşlar
hiç olmazsa arkadaşlarımız iyi yaa buna da şükür allah beterinden korusun.
ay allahım yaa bu nasl bi kaza topiğidr... ilk defa bi kaza topiğini okuduğumda güldümm.... neyseki sedat iyiymiş allaha çok şükür.. umarım son kazan olur sedatçığımmm