LOFT Kaza yaptı (Durumu iyi )

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
geçmiş olsun kardeş allah beterinden saklasın :cherry:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az once gordum bıseyı hayvancagızın yıne artıkstılk olsn dıe gıtms kolunu askıya almısd:D:D:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gurkanın düşmüceğinden adım gibi eminim ben :p (nazar ediyorum bakmayın:p)


Geçmiş olsun sedatcım ciddi birşeyinin olmaması sevindirici, çanağından öperim =))
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
geçmiş olsun abim:rendeer:
bu aralar niye bu kadar çok kaza oluyor:silent:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
geçmiş olsun sedat sanırım sen erhanın düğününden sonra nazara geldin .allah beterinden korusun
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sitede kaza haberleri eksik olmaz oldu. sıcaklardan heralde.çooooook geçmiş olsun.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Son 3 günde açılan 3. başlık nedir bu herkes kaza yapıyor.Neyseki açılan başlıklarda herkesin (durumu iyi)
Geçmiş olsun Sedat :rendeer: abi dikkatli olsun herkes nedir bu kazalar ya...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
haydaa :cyclopsan sedat abi çok geçmiş olsun ya, kaç gündür kaza haberi alıyoruz, hayırıdır inşallah :pale:
Ciddi bişey olmaması sevindirici... Acil şifalar diliyorum abi...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
yav arkadaş kaza haftası oldu resmen. ne yseki çok şükür kimsede okadar önemli birşey yok. çok geçmiş olsun.:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst