LOFT Kaza yaptı (Durumu iyi )

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
90
ya çok geçm,iş olsun öncelikle noluyo ya herkes kaza yapıo bu arabalar yüzünden ben bu 4 tekerlerin varya
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Haydaa yeni trend az hasarlı kaza atlatmak oldu sanki,
Allah korusun hepimizi

Ama Pronun kazası hariç hepsinin bir ortak yanı var bi kenarından Tequ bulaşmış hepsine, aslında Pronun kazada bile payı var belki aynı model makina kullanıyolar :p

Siz bu Tequ denen üyeyi önce bi baraja atın, ordan çıkarıp akarsuda bi kaç yüz metre yüzdürün, soora hamama götürün iyice arınsın bitsin bu talihsizlikler.

geçmiş olsun Loft. :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Büyük geçmiş olsun Sedat kardeşim.Bu ara olan kazalrın hafif atlatılması en büyük tesellimiz oldu.Tüm arkadaşların daha dikkatli olması gerekiyor.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
gecmıs olsun sedat:rendeer:Allah bıdaha göstermesın.nazar degısmıstır sana cok kosturuyorsun.boy boy resımler sıtede...evt evet nazar degmıs ..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun kardeşim allah beterinden saklasın:rendeer:
yaw bu haberler arkadaşların dediği gibi çok olmaya başladı
geyik döndüren arkadaşlardan kaynaklandığı söyleniyor :p
tüm geyikçileri bu akşam banyo yapmaya davet ediyorum :queen:
bitsin bu bahtsızlık:)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Geçmiş olsun abi.sen sağlamsın sanırım kawada bişi varmı? :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohaaa lofttt kaza yapmısss tequ duydun muuu bence bunun altında bısı var bu o merdıvenden dustugum dedıgı zaman kaza yapmıstı bence hem bı ınsan merdıvenden dusupte totosunu o kadar sıyıramaz ben sahsen gordum gozumle totosunu asfaltta surunme ızı vrdııı ::mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baksana saat kac olms hala ortalarda yok yuzu yok sanırım buralara gelmeye sıte senı beklıor loftt totonun fotosunu yollasana
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun ya ne oluyo bu sıra herkezde bı kaza haberı :( Neyse ufak atlatman sevındırıcı...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hade sedat ııyısın ıııı prım yaptın bak mıllet gecmıs olsna gelıyor:DD
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Hepinize ayrı ayrı tşk ederimmmm, fazer600 sen o fiyata tequnun motoru al :p

halis abi erhan mustafa mali ve ben düştük :) sıradaki talihli sizce kim :p bence gürkannnnn :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah dusurmesın :D:D o baaba yarısı pekı sen nerden dustun 4 teker bısıklettenmı bıze motorun fotolarını gonderırımsn arkadasm ben o motora talıbım olmadı onda anlasamazzsak senı bızım oglana alaacm oda sana talıb mıs:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst