Arabayı sağlamayı düşünmedi bile , limitlerde girdiği virajda fren yapması mümkün değildi kaçacak başka yeri olmadığı için belki yırtarım düşüncesi ile bodoslama daldı oraya.
Kaza aptalcaydı ama kaza sonrası yapılanlar oldukça kitabına uygundu. Trafiği kestiler , motoru çektiler, yaralıya dokunmadılar ve kendisinide kımıldamaması konusunda birkaç kez uyardılar. Sağlık durumu konusunda yeterli bilgi sahibi olduktan sonra kaskını çıkarmışlar veya kendisi çıkartmış anlaşılan. Full koruma sayesinde muhtemelen bir bacak kırığı ile yırtmış . Eminim ayağa kalkar kalkmaz aynı virajlarda yine kameralara poz vermeye başlamıştır.
Bence alakasıyok,0:14.sn.'yede aracı farkediyor fakat hız kesmiyor,daha sonra araca yaklaşırken çok hızlı olduğunu farkedince sola kaçamadığı için,sağa doğru motoru salıyor fakat işler düşündüğü gibi gitmeyince kaza kaçınılmaz oluyor.
Aynı vraja arkasında eküriside giriyor hemde aynı hızdalar fakat ekürisi kurnaz,araçları farkedince gazı kesiyor ve yavaşlamasını kontrollü bir şekilde yapıyor ve istediği yerdede durdu zaten.
Kaza yapan kişinin ve çevresindekilerin yaptıklarından ben kendi payıma şunu çıkardım ''doğru olarak kabul ettiğim kısım tabiki'' kaza yapan kişi kaza sonrası olabildiğince az hareket ediyor ve diğer arkadaşlarıda kesinlikle kendisine dokunmuyorlar.Benim sadece bu kısmı hoşuma gitti...