Lifan LF400

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Lifan'ın Çilimli'deki fabrikasını henüz montajlar başlamadan gezmiştim.
125 ve 150 cc commuter motorlarını da gördüm,İşçilik ve parça kalitesi diğer Çinlilerden çok daha iyi.
Lifan 250(daha önce Bisan-Roadstar 250 kullandığım için biliyorum)oldukça ekonomik bir
motor,100 km de 3-3,2 Lt benzin yakıyor.
Söz konusu olan LF 400 Amerikada da satılan bir model.
Tasarım Virago400 ile aynı.
Şaftlı
Amerika satış fiyatı 2099 Dolar.
8000 devirde 26,8 HP güç üretiyor,
son sürati:153 km.
Ağırlık 175 kg
Olumsuz tarafı arka frenin hala disk olmaması.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=mz7989DS43o
LF400 reklam filmi

bu da Bikez.com daki değerlendirme sayfası

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=27948


bilgiler için sağ ol. ama türkiye de ki fiyatı hakkında bilgin var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilgiler için sağ ol. ama türkiye de ki fiyatı hakkında bilgin var mı?
değil fiyatı Lifan Türkiye'nin şimdilerde ne yaptığından bile haberim yok.
Genelde Çinlileri anlamak mümkün değil.Alayı internet cahili zaten.
İnterneti geç keşfetmiş olmaları ve hala internet konusunda bizden daha fazla yasaklarının olması yüzünden belki.
Markasını en kötü tanıtan motosiklet üreticilerinden biri de Lifan.
Çin in en büyük otomotiv üreticilerinden biri,Amerika ve Avrupa'da,Rusya'da,Yeni Zelanda ve Avustralya'da motor satıyorlar ama hala "kopyala yapıştır yayınla" tarzı bir internet sitesiyle idare etmeye çalışıyorlar.
Bir posta güvercinleri varsa şaşırmam:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
vayy yeni farkettim motor şatflıymış bea..
şaşırdım valla.
bunun fiyatı 8000-9000 tl olur bence
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Motosiklet gerçekten iyi birşeye benziyor.250 likleri gibi sorunsuz mu acaba? Siyah renkli olan fotoğraflarda gerçekten göz dolduruyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şaftlı olması çok iyi bence..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o şafttan yağ sızıntısı olup,:mrgreen: adamı çileden çıkartacagını görür gibiyim...
Doğru kullanıldığında,bakımı yapıldığında şaft zincire göre çok daha az sorun çıkarır.
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
çok güzel bencede insanın içi gidiyo cc olarakta çok ideal görünüm gayet tatminkar
ferhat abi tam senlik
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
bu başlık her yukarı gelişinde işte diyorum sonunda satışa sundular, ancak son sayfaya bakınca tüh yine okuyucu yorumuymuş diyip kapatıyorum. gelmeden efsaneye dönüşecek galiba makina...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Doğru kullanıldığında,bakımı yapıldığında şaft zincire göre çok daha az sorun çıkarır.

Ancak bu çinlinin şaftı değil dediğiniz değilmi, bmw ve honda gibi makinaları kastediyorsunuz,çinlilere hiçbirzaman güvenmediğim için bu motordada şaft olayı gereksiz olmuş, mutlaka sorun çıkartacaktır ilerleyen zamanda ..ayrıca bizamanlar çok revaçta olan bi makina yamaha viragonun klonu bu motor adamlar bigün bizide kopyalayacak....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ancak bu çinlinin şaftı değil dediğiniz değilmi, bmw ve honda gibi makinaları kastediyorsunuz,çinlilere hiçbirzaman güvenmediğim için bu motordada şaft olayı gereksiz olmuş, mutlaka sorun çıkartacaktır ilerleyen zamanda ..ayrıca bizamanlar çok revaçta olan bi makina yamaha viragonun klonu bu motor adamlar bigün bizide kopyalayacak....

Ben Çinli-japon ayrımı açısından bakmıyorum.Bitmez tükenmez bir tavuk-yumurta tartışmasının anlamı yok.
Beğenen alır kullanır,beğenmeyen kullanmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

bu başlık her yukarı gelişinde işte diyorum sonunda satışa sundular, ancak son sayfaya bakınca tüh yine okuyucu yorumuymuş diyip kapatıyorum. gelmeden efsaneye dönüşecek galiba makina...

Ara sıra heyecan iyidir:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
çok hakklısın savaş abi sonuçta japona gücü yetemeyen ama sıfır motora binmek isteyenler var.güzel kullanır ve bakarsan bişe olmaz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu başlık her yukarı gelişinde işte diyorum sonunda satışa sundular, ancak son sayfaya bakınca tüh yine okuyucu yorumuymuş diyip kapatıyorum. gelmeden efsaneye dönüşecek galiba makina...

keeway landcruiser da epey beklenmişti, efsane olmuştu, sonra fiyatı sebebiyle hayal kırıklığı yaratmıştı, herkes supershadow 250'nin fiyatı (4000 tl)gibi bir şey bekliyordu ama sonuç hüsran oldu (4750 den başladı şu an 5800 tl), üstüne üstlük bir sürü distribütör değişimi oluyor, motomax keeway motorları bence ucuza satarak epey kişiyi motorla tanıştırmıştı, markayı da ülkemize tanıtmıştı ...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
herkes tutturmuş bir 4-5 bin liraya Virago. Bana da bulun şunlardan Allah aşkına
Arkadaş! sahibindenin virago sayfasını ana sayfam yapmışım. son bir yıldır deli gibi bakıyorum. eli yüzü düzgün bir virago 12 13 senelik bile olsa 6000 liradan aşağı olmuyor. 4000 lira dediklerinizin duruşundan belli oluyor bittikleri. 15 senelik motora da 6000 lira vermek zor iş. Şu motor gelir de fiyatı da 5-6 bin civarında olursa alınabilir. 400 cc epey götürür beni. Ama virago kalbimde yaşıyor. Keşke temiz uygun bulsam da o olsa...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş çin malları bile gelmiyor ne biçim memleket burası:pr:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
29
gelebiliyor sipariş verince ortalama 1 ay içerisinde getirtiyorlar 2 sene garanti veriyolar ama getirttikleri için burda üretim olan modellerden biraz pahalı oluyo çünkü dışardan gelen motorlara ek vergi bindiriyor devlet
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
lifan türkiye resmen açıldı artık ufak scooterlar satmaya başladılar ve en önemlisi lifan kendi geldi türkiyeye yani mahmut pazarlama ali rıza kasapçılık getirtmedi o yüzden direk lifanla muhattapsınız eğer istenirse %100 getirtirler bu modelide zaten talepde çok fazla olursa kesin türkiyede bu modeli imalata başlarlar lifan düzcede çok büyük bir fabrika açdı türkiyede ciddi yatırıma girdi. model arttırımına gidicekdir belki 5 sene sonra çinde üretilen tüm lifan modelleri onlrca çeşit türkiyedede üretilmeye başlanıcakdır..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
29
şu kadarını söleyebilirimki lifan lf 250-B ve lf400 modellerini canlı görmek nasip oldu bana düzcede.güzel olacaklarını tahmin ediyodum ama bu kadarını değil.adamlar yapmış gerçekten.türkiye piyasasına sokamamışlar daha ancak siparişle 1 ay içinde getiriyorlar.lf 250-b modeline bi fiyat belirlenmiş ancak seri üretime geçmeyi planlıyorlar.yaklaşık 6000 tl olarak sölediler bana.yaklaşık 1000 dolar vergisi var gümrükten geçirmek için.önümüzdeki zamanlarda talapler üzerine burada üretime geçiçeklerini sölediler.yani 4000 tl ye falan düşür tahminim sıfırı.diğer modellerin satışı zaten mevcut bayilerinde.açıkçası kendi araştırmalarım neticesinde bu motorları en uygun fiyata veren istanbul bayileri.en yakın LİFAN bayisine uğrayın derim...
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
24
Diğer yabancı ülkelerde lf 400 modelleri satışta ve kullanılıyor.Bu tamamen bürakrat ve ülkemizin getirdiği vergi düzenlemesi ve sayamayacagım kadar engel engel.Yani işin yüzü bu üretim 2010 olacak mücadeler aşılacak 2014 yılında türkiyede satışa sunulacak.geniş kapsamlı araştırma yapılırsa bunu anlarsınız arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst