- Katılım
- 3 Kas 2007
- Mesajlar
- 308
- Konu Yazar
- #21
tabıkı dostum severek..
arkadasım ben 2000 model zx6 ıle ortalama 11000 kusur km yol yaptım 2 sezon ıcınde..ve alıyorken cok ama cok arasdırdım ve o model ve fıyatta r6 ıle ıkısı arasıonda kaldım ve zx6 yı secdım,,neden dıe soracak olursan cusses ve kawanın o essın homustulu sesı benı mest ettı ve bırde aldıgımda makınende ful yosı rs egzoz sıstemı vardı..yanı 600 luk bı kawadan cok rahat 1000cc lık bı sıra 4 lu sesı alırsın saglam bır egzozla,
mootr performansı na gelınce bence o klasmanda tek gecerım gercekden de ole cunkı ben hepsını denedım 600cc de..hondasından yamahasına vs.vs..kawa zx6 tam olarak 636 cc dır yanı akranlarından 40cc ustun bu buyuk bı farkdır aslında..tork olarakda ıyıdır,,ben 2 kısı cok rahat 280 goruyordum yola cıkdıgımda..benı cok fazla uzmedı bır kere uzdu yalnız ondada tram uzdu satmak zorunda kaldım..kasasına da degıneyım az..tam ss gıbı olmasada cok ama cok rahat bır surusu vardır,ve gaz kolu cok hassadır..cevırdın mı karsılıgını alırsın ve torku ytuksek vede hacmı 40cc cıvarı fazla oldugu ıcın ara hızlanmöa ıcın zırt bırt vıtes kucultmene gerek kalmaz..ama cok gurultulu calısır kı bu kawa nın klasık motor sesıdır..egzantrık sesı dısarıya cok gelır..onun harıcınde bence mukemmel..hee.su an ne dusunuyorsun dıe sorarsan ben su an gsx750f yada 600f almayı dusunuyorum hatta gt650r da lısdemde bunun sebebı ısıs tamamen duygusal,yanı 2005,2006 model bı kawa alcak param olsa dırek kawa alırdım ama eskı model almak ıstemedım ıcın bu 3 makıneden bırısnı alacagım..bunu da arastırdım herkez 600f cevabını verıor ama ,yabancı sıtelerden aldım bılgılere gore kı bunu cok arastırdım kucuk cc sport tourıng tarjında su an gsx750 bır numara gerek yakıt gerek denge gerekse yol tutus..son hızları ıkı makınenın de 250 260 arası..
askerligi 11 piyade tugayında yaptım daglardan yankı yapan motor sesi seninkiydi demekki