leo vince eksozu taktırdım

Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
leovince karbon eksozu taktırdım sesi dehşet çıkıyor köprü altlarında super yankı yapıyor performans farkı oldumu derseniz bilmiyorum ama 10 beygır fark edıyor diye duydum.
gecenlerde bir video vardı 2oo kusurle giderken fotograf cekmıslerdı ve cok nettı ve durdugu yerden cekıldi diye yorumlar vardı bir ornek benimki

benin makine bu videoda 260 ı gördü

http://www.youtube.com/watch?v=h5jt9EEZVyk
buda ikinci video gece çekimi
http://www.youtube.com/watch?v=-HvSW-67gdk&feature=related
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
gayet hoş bi ses
resim işine gelince o fotoğraf makinesinin kalitesindendir :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman abim dikkat motur maazallah orta sehpadan düşerse vay haline..

park lambası çakar lamba yaptırmışsın güzel olmuş

bide egsozun detaylı videosunu çekseydin..
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
fotograf makinesi hp 607 mı oyle bir ses kaliteside dusuk

aman abim dikkat motur maazallah orta sehpadan düşerse vay haline..

park lambası çakar lamba yaptırmışsın güzel olmuş

bide egsozun detaylı videosunu çekseydin..

korkarak bastım zaten bi düsse olacakları tahmın edemıyorum sinek gibi yapısırdım duvara sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
borumu hp işte :p
yalnız eksoz sesine hayran kaldım şimdi
takım elbiseylede şıklığı korumuşuz :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
videodaki ses çok yanıltıcı ben şahsen hayal kırıklığı yaşadım daha tok bir ses bekliyordum,

bir dahaki videoyu kaliteli bir kamerayla çek amma vitesi boşa al:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
videodaki ses çok yanıltıcı ben şahsen hayal kırıklığı yaşadım daha tok bir ses bekliyordum,

bir dahaki videoyu kaliteli bir kamerayla çek amma vitesi boşa al:cat:

aynen katılıyorum :cat:
hatta durduğun yerde boşuna öyle yüksek devirlere çıkma bence gereksiz.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
borumu hp işte :p
yalnız eksoz sesine hayran kaldım şimdi
takım elbiseylede şıklığı korumuşuz :)

daha ıyısı senın olsun sende motor var mı?

videodaki ses çok yanıltıcı ben şahsen hayal kırıklığı yaşadım daha tok bir ses bekliyordum,

bir dahaki videoyu kaliteli bir kamerayla çek amma vitesi boşa al:cat:

hp kalitesini bu videoda bulamadık ne yazıkki motorun sesini 6 cı kattakiler duydu rolantide çalısırken bile depoda telefonla zor konusuyorlar sesi bu videodan daha tok cıkıyor bir arkadasda r6 var yoshimura eksoz taktırdı senın motorun sesı benımkıınden ıyı cıkıyor dedı

aynen katılıyorum :cat:
hatta durduğun yerde boşuna öyle yüksek devirlere çıkma bence gereksiz.

motor vitesteydi redline girmedim 10.000 e varmadan vites arttırdım kamera rolantideyken ses kaydetmıyor malasef
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
benim motorum hiç olmadı abi :(
almayı düşünüyorum racer 200 üzerinde duruyorum
yorganla ayak uzunluğunu dengeleyip bunda karar kıldım ama fuardan sonra alırım büyük ihtimalle :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
performans farkı oldumu derseniz bilmiyorum ama 10 beygır fark edıyor diye duydum.

suzuki ar-gesi, mühendisleri duymamış demek...:p
duysalar, emin ol ki, standart donanıma eklerlerdi... :cherry:

vay be... bir eksoz takıyorsun, 10 Hp kazanıyorsun. iyi iş... :queen:
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
benim motorum hiç olmadı abi :(
almayı düşünüyorum racer 200 üzerinde duruyorum
yorganla ayak uzunluğunu dengeleyip bunda karar kıldım ama fuardan sonra alırım büyük ihtimalle :)

olur inş sezon acılıyor ben cbr 125 ile baslamıstım guzel motordu tavsıye ederım goruntu olarak da ıyı ama parca fıyatı olarak yuksek allah kaza bela vermesin

suzuki ar-gesi, mühendisleri duymamış demek...:p
duysalar, emin ol ki, standart donanıma eklerlerdi... :cherry:

vay be... bir eksoz takıyorsun, 10 Hp kazanıyorsun. iyi iş... :queen:

:cherry: tam bilmiyorum ne kadar arttıgını salladım orda 3-5 birseyler artar sanırım :wiinkk: tabi taksınlar soba borusu gibi orjinali bu daha gosterişli
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
38
dostum slm...kullandıgın makıneden almayı dusunuyorum..daha once race kullandım 20000 km kadart...zx6 ım vardı ve bırde r6 vardı sureklı kullanabııldıgım zx6 kendımındı 2000 model..bakımından falan anlarım yanı bu meretlerın..lakın sormak ıstedıgım bısey var denızlıde yasıyorum burda bır cok makıneyı denemeyı bosver gorme fırsatımız bıle olmuyor..makınen nasıldır nedır..yakıtı,son suratı..vs..vs..bana bılgı verırsen gercekden cok ama cok sevınırım sımdııden tesekkur ederım saygılar ıyı geceler..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzzy egzos 10-15 hp arası güç katıyor ve onun sesıne hastayım artık içinde ne varsa yarış egzosu zaten alıcagım canavarada takıcam ondan :mrgreen:

ses fena değil gibi kardeş ama böle video ile tam anlıyamayız

dostum slm...kullandıgın makıneden almayı dusunuyorum..daha once race kullandım 20000 km kadart...zx6 ım vardı ve bırde r6 vardı sureklı kullanabııldıgım zx6 kendımındı 2000 model..bakımından falan anlarım yanı bu meretlerın..lakın sormak ıstedıgım bısey var denızlıde yasıyorum burda bır cok makıneyı denemeyı bosver gorme fırsatımız bıle olmuyor..makınen nasıldır nedır..yakıtı,son suratı..vs..vs..bana bılgı verırsen gercekden cok ama cok sevınırım sımdııden tesekkur ederım saygılar ıyı geceler..

kardeş bende sana soru sorayım o zaman soran sorana :)

senın şu zx nasıldı memnunmuydun kaç basıyordun ufak bi yazarsan sevinirim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
muzzy egzos 10-15 hp arası güç katıyor ve onun sesıne hastayım artık içinde ne varsa yarış egzosu zaten alıcagım canavarada takıcam ondan :mrgreen:

ses fena değil gibi kardeş ama böle video ile tam anlıyamayız

haklısın bu eksoz sesini duz bir yolda yapmak daha faydalı olacaktır canavarı bi al buluruz sana bir muzzy ben ıkıncı el aldım

dostum slm...kullandıgın makıneden almayı dusunuyorum..daha once race kullandım 20000 km kadart...zx6 ım vardı ve bırde r6 vardı sureklı kullanabııldıgım zx6 kendımındı 2000 model..bakımından falan anlarım yanı bu meretlerın..lakın sormak ıstedıgım bısey var denızlıde yasıyorum burda bır cok makıneyı denemeyı bosver gorme fırsatımız bıle olmuyor..makınen nasıldır nedır..yakıtı,son suratı..vs..vs..bana bılgı verırsen gercekden cok ama cok sevınırım sımdııden tesekkur ederım saygılar ıyı geceler..


selam tavsiye ederim cok touring hem sport bir taşla iki kus gibi :) o videoda 260 gürdü makine ibre en son 260 cok seri bir alet kawazaki ye binmedim ıkı tane motor kullandın biri cbr 125 biri bu onun ıcın diger 600 luk makınelere gore nasıl bilmiyorum yakıtı 150-200 arası basmana baglı ben bir forum acmıstım ordan bakabilirsin arama yerine suzuki gsx 750 yaz orda cıkar varsa aklına takılan cevaplamaya çalısıyım
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın bu eksoz sesini duz bir yolda yapmak daha faydalı olacaktır canavarı bi al buluruz sana bir muzzy ben ıkıncı el aldım

sağol dostum ama egzos sorun değil var yani :wiinkk: makinayı bı alsam o kaldı :)

senın motorunun aynısı yakın arkımda vardı bende çok bındım buna gayet hoş motor 2002 idi onunkı gri 1 bucuk sene sıfır masraf yaptı motora ve sattı :) evet 260 kadran oda zaten basıyordu sanırım 260 98 hp öle bısı sanırım ama 600 lükleri gıtmıyormus pek
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
38
tabıkı dostum severek..
arkadasım ben 2000 model zx6 ıle ortalama 11000 kusur km yol yaptım 2 sezon ıcınde..ve alıyorken cok ama cok arasdırdım ve o model ve fıyatta r6 ıle ıkısı arasıonda kaldım ve zx6 yı secdım,,neden dıe soracak olursan cusses ve kawanın o essın homustulu sesı benı mest ettı ve bırde aldıgımda makınende ful yosı rs egzoz sıstemı vardı..yanı 600 luk bı kawadan cok rahat 1000cc lık bı sıra 4 lu sesı alırsın saglam bır egzozla,
mootr performansı na gelınce bence o klasmanda tek gecerım gercekden de ole cunkı ben hepsını denedım 600cc de..hondasından yamahasına vs.vs..kawa zx6 tam olarak 636 cc dır yanı akranlarından 40cc ustun bu buyuk bı farkdır aslında..tork olarakda ıyıdır,,ben 2 kısı cok rahat 280 goruyordum yola cıkdıgımda..benı cok fazla uzmedı bır kere uzdu yalnız ondada tram uzdu satmak zorunda kaldım..kasasına da degıneyım az..tam ss gıbı olmasada cok ama cok rahat bır surusu vardır,ve gaz kolu cok hassadır..cevırdın mı karsılıgını alırsın ve torku ytuksek vede hacmı 40cc cıvarı fazla oldugu ıcın ara hızlanmöa ıcın zırt bırt vıtes kucultmene gerek kalmaz..ama cok gurultulu calısır kı bu kawa nın klasık motor sesıdır..egzantrık sesı dısarıya cok gelır..onun harıcınde bence mukemmel..hee.su an ne dusunuyorsun dıe sorarsan ben su an gsx750f yada 600f almayı dusunuyorum hatta gt650r da lısdemde bunun sebebı ısıs tamamen duygusal,yanı 2005,2006 model bı kawa alcak param olsa dırek kawa alırdım ama eskı model almak ıstemedım ıcın bu 3 makıneden bırısnı alacagım..bunu da arastırdım herkez 600f cevabını verıor ama ,yabancı sıtelerden aldım bılgılere gore kı bunu cok arastırdım kucuk cc sport tourıng tarjında su an gsx750 bır numara gerek yakıt gerek denge gerekse yol tutus..son hızları ıkı makınenın de 250 260 arası..
 
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
38
valla dedıngın gıbı ole dıyorlar suzukı ıcın herkez 600f dıyor ama ole degılmıs aslen yabancı forumlarda herkez gsx750 dıyor..tıpı nasıl resımlerde bıraz eskı kasa race ler gıbı duruyor ama gercekden gormek lazım yorum yapmak ıcın...yakıdının da sıtabndartalrın altında oldugunu duymusdum..sız kac moıdel kac km de ne kadara aldınız bıraz anlatırmısınız..

dosdum srad da guzel makınedır ama sradın 2004 ustu guzeldır,,,kullanan arkadaslarım var..ama ben 600 cc de nınja yada r6 derım..hatta bunu ben deıl tum dunya bole soyluyor..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst