- Katılım
- 3 Kas 2007
- Mesajlar
- 308
- Konu Yazar
- #1
leovince karbon eksozu taktırdım sesi dehşet çıkıyor köprü altlarında super yankı yapıyor performans farkı oldumu derseniz bilmiyorum ama 10 beygır fark edıyor diye duydum.
gecenlerde bir video vardı 2oo kusurle giderken fotograf cekmıslerdı ve cok nettı ve durdugu yerden cekıldi diye yorumlar vardı bir ornek benimki
benin makine bu videoda 260 ı gördü
http://www.youtube.com/watch?v=h5jt9EEZVyk
buda ikinci video gece çekimi
http://www.youtube.com/watch?v=-HvSW-67gdk&feature=related
gecenlerde bir video vardı 2oo kusurle giderken fotograf cekmıslerdı ve cok nettı ve durdugu yerden cekıldi diye yorumlar vardı bir ornek benimki
benin makine bu videoda 260 ı gördü
http://www.youtube.com/watch?v=h5jt9EEZVyk
buda ikinci video gece çekimi
http://www.youtube.com/watch?v=-HvSW-67gdk&feature=related
Son düzenleme: