Kimisi de korkaklığından böyle haince şeyler yapar!
Çiğ süt emmiş insan gerçekten şu güzelim ülkeyi ve şu güzel toplumumuzu çekilmez hale getiriyor. İçinde yaşadığın toplumu sorguluyorsun, ben bunu yaşamayı hak etmedim diyorsun. Ama yapıyor andavallar böyle şeyler. İnsan gibi gelse ve neyden rahatsız olduğunu söyleyebilse; belki o zaman herşey çok başka olacak. Biribirini anlamazlık ve iletişimsizlik almış başını yürümüş. Çok geçmiş olsun kardeşim. İyi insanlar da var dünyada, ama bunlar varya... Çirkin şeyler. Umut ediyorum birgün bizim toplumumuzda da böyle şeyler yaşanmayacak. Ama biraz zaman alacak gibi. Tekrar tekrar geçmiş olsun.