- Katılım
- 19 Ara 2009
- Mesajlar
- 30
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.Ben Allah kısmet ederse Kymco CK 125 almayı düşünüyorum.Ancak kafama takılan bir soru var.Alıcam kısmetse ama tedirgin oluyorum.Parça sıkıntısı,servis sıkıntısından korkuyorum.Araştırdım Kymco'yu ama işte kullanıcılardan duymak istiyorum.Yedek parça ve servis sorununuz var mı?
motorun resmi
:mrgreen: İlginize teşekkür ederim.:mrgreen:
motorun resmi
:mrgreen: İlginize teşekkür ederim.:mrgreen: