- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Değerli MT üyeleri..
Sahip olduğum jawa 350 TS motorum şu anda yeni sahibinde hizmet vermektedir. Uzun süredir de artık iyi bir makine almak yolunda araştırmalar yapıyorum. Tarz olarak birçok motor arasından en nihayetinde maxiscooter'de kesinlikle karar kıldım. Farklı bir marka yada tarz düşünmüyorum. Lütfen bu konuda benimle fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. yukarıda terih ettiğim motorlar hem yüksek model hemde düşük km'de bulunabilecek niteliklerdedir.
1- Öncelikle gerek görüntüsü gerekse sahip olduğu gücü sayesinde ilk tercihim Kymco 500....Ancak çok fazla yorum bulamadım. Bu motoru kullanan arkadşlardan yorumlar alabilir miyim? Tüketim benim için çok önemli değil. Nihyetinde 500cc motor ve benim eski motorum jawa 350TS idi....Özellikle kayış, balata, buji, ve bunun gibi sarf malzemeleri bulma veya fiyatı konusunda beni bilgilendirir misiniz? Bu motorun kronik sorunları var mıdır? (alacağım model 2005-2006 arası turuncu)
2- Kymco yerine tercih ettiğim sym ve hyosung aslında daha az hacimli ve dolayısı ile daha az performansı. Ancak özellikle hyosung modeli için çok güçlü ve hacminden beklenmeyen performans sergilediği söyleniyor. Sym içinde söylenenler iyi. bu motorların performansı uzun yolculuklarda yeterli olabiliyor mu? Mesela SYM yada Hyosung tercih edilirse, performans konusunda 100-120 km hızlarda Kymco'yu aratır mı? Özellikle 200km mesafelerde molasız sürekli 100km ve üzeri hızlarda seyretmek mümkün mü? bu iki modeli sadece tüketim değerleri için tercih edecek olsam....gerçekten kymco'ya göre daha mı az tüketimi vardır?
Paylaşımlarınız için teşekkür ederim...(Lütfen farklı bir marka önermeyin... Zira inanın çok düşündüm. YBR 250, Honda CBF 250, Hyosung 250 v.s.v.s....Ama gerek sağlık nedenlerimden gerekse kullanım konforu açısından tercihim maxscooter ve...bu 3 marka arasında kararsız kaldım)
Sahip olduğum jawa 350 TS motorum şu anda yeni sahibinde hizmet vermektedir. Uzun süredir de artık iyi bir makine almak yolunda araştırmalar yapıyorum. Tarz olarak birçok motor arasından en nihayetinde maxiscooter'de kesinlikle karar kıldım. Farklı bir marka yada tarz düşünmüyorum. Lütfen bu konuda benimle fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. yukarıda terih ettiğim motorlar hem yüksek model hemde düşük km'de bulunabilecek niteliklerdedir.
1- Öncelikle gerek görüntüsü gerekse sahip olduğu gücü sayesinde ilk tercihim Kymco 500....Ancak çok fazla yorum bulamadım. Bu motoru kullanan arkadşlardan yorumlar alabilir miyim? Tüketim benim için çok önemli değil. Nihyetinde 500cc motor ve benim eski motorum jawa 350TS idi....Özellikle kayış, balata, buji, ve bunun gibi sarf malzemeleri bulma veya fiyatı konusunda beni bilgilendirir misiniz? Bu motorun kronik sorunları var mıdır? (alacağım model 2005-2006 arası turuncu)
2- Kymco yerine tercih ettiğim sym ve hyosung aslında daha az hacimli ve dolayısı ile daha az performansı. Ancak özellikle hyosung modeli için çok güçlü ve hacminden beklenmeyen performans sergilediği söyleniyor. Sym içinde söylenenler iyi. bu motorların performansı uzun yolculuklarda yeterli olabiliyor mu? Mesela SYM yada Hyosung tercih edilirse, performans konusunda 100-120 km hızlarda Kymco'yu aratır mı? Özellikle 200km mesafelerde molasız sürekli 100km ve üzeri hızlarda seyretmek mümkün mü? bu iki modeli sadece tüketim değerleri için tercih edecek olsam....gerçekten kymco'ya göre daha mı az tüketimi vardır?
Paylaşımlarınız için teşekkür ederim...(Lütfen farklı bir marka önermeyin... Zira inanın çok düşündüm. YBR 250, Honda CBF 250, Hyosung 250 v.s.v.s....Ama gerek sağlık nedenlerimden gerekse kullanım konforu açısından tercihim maxscooter ve...bu 3 marka arasında kararsız kaldım)