kymco venox alacağım

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Arkadaşlar bir aksilik olmassa on güne kadar kymco venox alacağım.
bu motor hakkında "aman alma ............ sebepten dolayı"
diyecek biri var mıdır ?
biliyorum bu motor türkiyede pek tutmadı fakat kymco kullanıcıları genel olarak sorun olmadığı tarzında yazılarını okuyorum.Umarım bende ilerde aynı düşüncelere sahip olurum .
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
şimdiden hayırlı olsun kardeş evet fazla tutulmadı piyasada fazla yok ama ilk önce markaı çok önemli kymco dedimmi akan sular durur kalıte sağlamlık yamaha hondadan farkı yok kullanan varmıdır sitede bilmiyorum eminim memnun kalıcaksın test sürüşü yapma imkanın varsa iste bayıden derim bende bi kymco kullanısıyım sorunsuz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben gözüm kapalı Kymco CK 125 aldım.. Daha 2 günlük.
Kullananlardan bir tek şikayet bile duymadım şimdiye kadar..
Bakalım kullanıp göreceğiz.. :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Türkiye'de tutmuyorsa iyidir merak etme :). Kymco'dan şüphen olmasın.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Venox kullanmadım fakat İzmir kahramanlarda bulunan döşemeci Mehmet bey'in dükkanında yeşil bir Venox var/dı (satıldımı bilmiyorum):wiinkk:
üzerine oturdum sadece ama gidonun duruşu ele oturması (eller birz küçük olursa sorun çıkabilir ) çünkü bayağı kalın 1'' inch falan sanırım.....
Sele bir harika ve motosiklet gerçektende tüm detaylarda harika işlenmiş:cat:
bence alanlar pişman olmamıştır....uygun bir touring cam takılırsa yüksek hızlarda daha konforlu olacağına inanıyorum.

Tek kusuru: istendiğinde orijinal sissy bar'ı ya da çanta bağlama aparatı yok ama biraz kurnazlıkla bu meselede aşılabilir sanırım.

Şimdiden hayırlı olsun alanlara kazasız belasız günler dilerim:rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Bende bnm xt660r ı satıp venox alacağım.Sebebi mi? Kredi borçlarımı kapatmak birde motorsuz kalmamak.Hiç düşünme al derim.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
cevaplar için teşekkürler arkadaşlar gelişmeleri buradan bildireceğim daha bilgi aktarmak isteyen olursa sevinirim .
az para vermeyeceğiz ne de olsa.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bende bnm xt660r ı satıp venox alacağım.Sebebi mi? Kredi borçlarımı kapatmak birde motorsuz kalmamak.Hiç düşünme al derim.

Akıllıca bir fikir derim:cat:daha 3 ay önce yaklaşık13.000.-YTL ye 2006 mod. fazer 600 alan bir kardeşim satıyor kız gibi makinasını:salut:
1- evlenecek ve para şart malesef.
2- motosikletsiz kalmamak için GV250 Aquila alacak ......

Para adamı köle ediyor istemesende...Allah kolaylık versin.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
uzun yol yaparım diye almıştım ama kredileri alırken iyi amacına ulaşıyorsun ancak sonrasında para ... fena oluyor maalesefte iyi motorlara yetecek nakit bir anda çıkmıyor gibi şeyler
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
ya şimdi baktım sahibinden com. da 7250 sıfırı 7250 ytl ye düşmüş
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
uzun yol yaparım diye almıştım ama kredileri alırken iyi amacına ulaşıyorsun ancak sonrasında para ... fena oluyor maalesefte iyi motorlara yetecek nakit bir anda çıkmıyor gibi şeyler

Haklısın birader:cat:
Hayırlısı demek lazım...zararın neresinden dönersen derler ya....

ya şimdi baktım sahibinden com. da 7250 sıfırı 7250 ytl ye düşmüş

az kullanılmış 2'nci el Venox ta alınır gönül rahatlığıyla.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Akıllıca bir fikir derim:cat:daha 3 ay önce yaklaşık13.000.-YTL ye 2006 mod. fazer 600 alan bir kardeşim satıyor kız gibi makinasını:salut:
1- evlenecek ve para şart malesef.
2- motosikletsiz kalmamak için GV250 Aquila alacak ......

Para adamı köle ediyor istemesende...Allah kolaylık versin.

abi sizin fabrikada çalışan uşaklı arkadaşmı satıyo oda fazerı yenı almıstı değil mi ?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlar bir aksilik olmassa on güne kadar kymco venox alacağım.
bu motor hakkında "aman alma ............ sebepten dolayı"
diyecek biri var mıdır ?
biliyorum bu motor türkiyede pek tutmadı fakat kymco kullanıcıları genel olarak sorun olmadığı tarzında yazılarını okuyorum.Umarım bende ilerde aynı düşüncelere sahip olurum .

sevgili murat kardeşim verdiğin kymco venox kararından döneyim deme sakın..
250 cclik cruiser grubunda teknik anlamda en iyi makina..
silindir başına 2 emme 2 egsoz 4 süpap oluşu ,
çift egzantirk olup kısaca dohc motor olması, teknolijinin son nimetlerinden yararlanıp tüm muadillerine uzak ara fark atması nedeni ile azıcık fiyatı yüksek gibi dursada 250 cc den başka motor almayı düşünmeyen senin gibi biri emin ol 300.000 km kapak açtırmaz..
eğer alıpta değiştirmez isen torunların dahi sebeplenir.
100 kmde 4- 4,5 litre benzin yakabilecek olması heybetinden..bırak yaksın..
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
saolasın uğur abicim İnşallah bi aksilik çıkmaz da alırım artık şu motoru.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
250cc cruiserların tartışmasız kralı Venox.

Ebatları, teknolojisi, sağlamlığı, tasarımı... Kısacası herşeyiyle büyüleyici!
Kesinlikle alınabilecek hatta torun torba sahibi olana dek kullanılabilecek bir makine...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst