- Katılım
- 18 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,144
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bir aksilik olmassa on güne kadar kymco venox alacağım.
bu motor hakkında "aman alma ............ sebepten dolayı"
diyecek biri var mıdır ?
biliyorum bu motor türkiyede pek tutmadı fakat kymco kullanıcıları genel olarak sorun olmadığı tarzında yazılarını okuyorum.Umarım bende ilerde aynı düşüncelere sahip olurum .
bu motor hakkında "aman alma ............ sebepten dolayı"
diyecek biri var mıdır ?
biliyorum bu motor türkiyede pek tutmadı fakat kymco kullanıcıları genel olarak sorun olmadığı tarzında yazılarını okuyorum.Umarım bende ilerde aynı düşüncelere sahip olurum .