Kymco K-Pipe 125 – 2012 model (Foto Galeri)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Debriyaj yok, cup motor bu aslında. Kymco böyle saçma sapan işlerle uğraşacağına CK 125 yerine adam gibi bir tane motor düz vites motor çıkartsın. Bu kasaya 150 - 200 cc titreşimsiz bir motor ve düz vites koysa süper olur.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
kafamdaki "enteresan" kavramının "hoş" bölümüne denk geliyor. :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Biraz daha ikinsalarmis DUKE 125 icin uygun bir alternatif çıkarıyorlarmış . Ziyan etmişler su güzelim tasarımı
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Biraz daha ikinsalarmis DUKE 125 icin uygun bir alternatif çıkarıyorlarmış . Ziyan etmişler su güzelim tasarımı
Evet bence de.Ben de gözüme nereden batıyor diyorum.Şöyle olsa?
125 cc.Dohc.Su soğutmalı.6 vitesli.Debriyajlı.Ön arka disk frenler.Su sıcaklığı,benzin,devir saati,hız göstergesi olan kaliteli bir gösterge tablosu.Güzel ve sağlam bir şase.15-16 hp bir motor...Of. :) Canım çekti ya.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Evet bence de.Ben de gözüme nereden batıyor diyorum.Şöyle olsa?
125 cc.Dohc.Su soğutmalı.6 vitesli.Debriyajlı.Ön arka disk frenler.Su sıcaklığı,benzin,devir saati,hız göstergesi olan kaliteli bir gösterge tablosu.Güzel ve sağlam bir şase.15-16 hp bir motor...Of. :) Canım çekti ya.

Derbi Terra 125 ten bahsetmişsiniz. :p
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bu ne ya böyle çok oktan bişey olmuş. Tasarlarken çokmu düşündüler acaba bunu.:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst