kymco 200, sym hd 200 ,honda ses dylan

hangisini tavsiye edersiniz?

  • ses dylan

    Oy: 36 51.4%
  • sym hd 200

    Oy: 13 18.6%
  • kymco 200

    Oy: 21 30.0%

  • Kullanılan toplam oy
    70
Katılım
15 Kas 2008
Mesajlar
41
sym olmasında dylan da people da çok güzel makinalar ikisinide kullandım ikisinide tawsiya ederim
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bence scooter tarzı motorların ortak problemleri dışında dylanın kendine has bir problemi yok. yol tutuş, jant 16 da olsa arka süspansiyon motor bloğuna direkt bağlı olduğu için her scooter da aynı. Hele asfalt dışı kullanımda hepsi büyük ızdırap. Ben bu sitede motorcu arkadaşlarla sohbet ettiğimizi düşünüyorum, hondacı, yamahacı, kymcocu olmak bize yakışmıyor. markalar bize hizmet etmek için var karşılığınıda bol bol alıyorlar.

Onları savunmak için birbirimizi kırmayalım.

Benim param, imkanım olsa her marka her model motorun sahibi olmak isterim çünkü hepsinin başka başka tatları var. Tek eşlilik bu konuda şart değil.

Honda da kymco da iyi markalar ama hepsini toplasan bir insanın kalbini kırmaya değmez.

Önce insan gerisi teferruat
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
8
Bu konuya bir daha cevap yazmayacaktım ama Honda ses Dylan topiğinde yazdıklarını okuyunca beynimden vurulmuşa döndüm orada cevabını verdim buradada bu konuya yazdıklarımla pekte boş olmadığımı anlayacaksın; Az evvel geçmişe dönerek inceleme yaptım kendi 2008 model 3500 km.de Honda ses Dylan'ını 13-08-2008 tarihinde satmışsın hatta ufak tekerlerinden dolayı bozuk yollarda zorlandığını anlatmışsın. Burada Honda'yı çok güzel övüyorsun kendin yeni sayılabilecek bir makinayı satıyorsun ve yerine ne hikmetse tekrar bir Honda modeli almıyorsun. Ayrıca Honda ses Dylan topiğinde aynı markanın iki ayrı modeli (Honda ses Dylan-Honda PS150i)kullanıcıları olarak birbirinizle münakaşaya giriyorsunuz oda orada mevcut.Kısacası kendi kendine çelişki içindesin..:) Bende tekrar belirtiyorum Kymco'nun satış elemanı değilim bir modelinin kullanıcısıyım çok satmış satmamış umurumda değil sadece bu topikte kullanıcı olarak görüşümü belirttim o kadar...
TORAMAN abi bırak konussunlar yaaa biz makinamızı bulmusuz jilet gibi masallah kime neyi ispat etme zorunlulumuz var tutturmuslar bir dylan sarkısı plak alt üst gidiyor önceden adam cıkcıgını cıkarmıs bende balıklama daldım dylan a ilk motorum olacak ya beni taban yaptırdı aglayarak kullandım aldıgımın yarı fiyatına satabildim oysa simdi motora bindigimi farkettim yasasın Kymco People S 200 :cherry:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
TORAMAN abi bırak konussunlar yaaa biz makinamızı bulmusuz jilet gibi masallah kime neyi ispat etme zorunlulumuz var tutturmuslar bir dylan sarkısı plak alt üst gidiyor önceden adam cıkcıgını cıkarmıs bende balıklama daldım dylan a ilk motorum olacak ya beni taban yaptırdı aglayarak kullandım aldıgımın yarı fiyatına satabildim oysa simdi motora bindigimi farkettim yasasın Kymco People S 200 :cherry:

neyseki sen uyanık çıkmış erkenden işin farkına varıp kymconun ayrıcalıklarından faydalanmışsın darısı diyer marka scooterzadelere onlar kendilerine topik açmış kendi mallarını kötülüyorlar sen haklı olarak laf söylesen hepsi çöplük horozu gibi başına üşüşür vay efendim beniki şöylede böylede güzel der halbu ki bunu diyen biraz önce kendi topiginde markasının kötü taraflarını söylerken diyer topik horozları ona bir şey demez sanki onun kandilerince kötüleme hakkına sahip oldugunu düşünürler sen bir laf et başına leş kargası kesilirler kymconun üstünlügü tartışılmaz yaşanır
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
yaa abi hala laf atmaya çalışma gözünü seveyim hala scooter zedeler filan gerek yok bunlara horoz moroz....biz kendi motorumuz iyi diyoruz ama bu eksileri var demesinide biliyoruz..
neyse abi çok uzayacak senle bu konu saygılar...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
neyseki sen uyanık çıkmış erkenden işin farkına varıp kymconun ayrıcalıklarından faydalanmışsın darısı diyer marka scooterzadelere onlar kendilerine topik açmış kendi mallarını kötülüyorlar sen haklı olarak laf söylesen hepsi çöplük horozu gibi başına üşüşür vay efendim beniki şöylede böylede güzel der halbu ki bunu diyen biraz önce kendi topiginde markasının kötü taraflarını söylerken diyer topik horozları ona bir şey demez sanki onun kandilerince kötüleme hakkına sahip oldugunu düşünürler sen bir laf et başına leş kargası kesilirler kymconun üstünlügü tartışılmaz yaşanır

2 sene kadar movie 125 kullanmıştım.bence çok iyi bi scooterdı.amortisör sertliği ve cantların küçüklüğü hariç.fakat arkadaşım seni takip ediyorum ve biraz fazla fanatiksin.sanki türkiyede kymcodan başka bi scooter yokmuş gibi davranıyorsun.başlıkta belirtilen 3 scooter modeli de çok kaliteli bence. arkadaş,bu modellerin kullanıcılarından iyi ve kötü yönlerini kıyaslamasıyla oluşacak sonuçları bekliyor.bu kadar basit.bu topic sanki ateşle barut gibi.yolda karşılaşsanız bu kadar agresif davranabilirmisiniz birbirinize bilmiyorum.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
2 sene kadar movie 125 kullanmıştım.bence çok iyi bi scooterdı.amortisör sertliği ve cantların küçüklüğü hariç.fakat arkadaşım seni takip ediyorum ve biraz fazla fanatiksin.sanki türkiyede kymcodan başka bi scooter yokmuş gibi davranıyorsun.başlıkta belirtilen 3 scooter modeli de çok kaliteli bence. arkadaş,bu modellerin kullanıcılarından iyi ve kötü yönlerini kıyaslamasıyla oluşacak sonuçları bekliyor.bu kadar basit.bu topic sanki ateşle barut gibi.yolda karşılaşsanız bu kadar agresif davranabilirmisiniz birbirinize bilmiyorum.

bak kardeşim sizde millete ara gazı vermeden vaz geçsenis çok memnun olucam
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
dylan da kymco people da çok iyi motorlar.artı herkese kendi karısı güzel gelirmiş.karşılaştırmanın manası yok.ikisinide alan mutlu olur.bu motorları kullanıpta memnun olmayan var mı? yok anlaşılan.ozaman almak isteyen kendi zevkine göre seçip beğenecek.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Beverly 250'ye gecmeyi dusunuyorum aslinda ama yedek parca pahaliligi ve 250'den yuksek maxi'lerde gorulen debriyaj sorunu kafamı kurcaliyor. Bir de Dylan'i eldek cikarasim gelmiyor hic :) İki motoru koyucak yerim de yok, bakalim arastiriyorum napsam diye.

Dostum bende b250 almayı düşünüyyordum ama arkadaşlarımını test edip bazı bakım paralarının neredeyse motor parasına eşit olduğunu duyunca vazgçtim. Ha eğer çok binmiyorsan motora b250 al. Ama ben gibi ayda 3000 km binenlere ekonomik motorları tavsiye ediyorum.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
109
Bir admin lutfen bu basligi silsin veya kilitlesin !

Adam sirf kymco anlatilmaz yasanir demek icin 3 senelik basligi hortlatiyor ya var mi boyle birsey ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu konudan hiç bir şey anlaşılmadı dogrusu
sym ye laf atan yok biraz daha sym araştırmak lazım
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
sym hd 200 de seramik kaplı silindir mevcutmuş honda da yada kymco da varmı faydası nedir seramik silindirin
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
evlat dogru söze can kurban kymco bunların hepsini fazlasıyla hak ediyor evet gene tekrarlıyorum kymco anlatılmaz yaşanır tabikiii kymco ile

Güzelse bin işte arkadaş.Elit insanlardansın sen ne güzel.Bizim o kadar paramız olmadı kymco almak için dylandı, gt250r'dı, runnerdı uğraştık durduk.İnşallah gücümüz yeter de o zevki ileride yaşarız.Şunu hepimiz anladık ki kymco anlatılmaz yaşanırmış tamam mı?Tekrar tekrar söylemene gerek yok:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
Güzelse bin işte arkadaş.Elit insanlardansın sen ne güzel.Bizim o kadar paramız olmadı kymco almak için dylandı, gt250r'dı, runnerdı uğraştık durduk.İnşallah gücümüz yeter de o zevki ileride yaşarız.Şunu hepimiz anladık ki kymco anlatılmaz yaşanırmış tamam mı?Tekrar tekrar söylemene gerek yok:cat:

sana sıf kymco motosiklet alıp hediye etmek için milli piyango bileti aldım çıkarsa söz sana sıfır anahtar teslimi kymco benden o zaman gözünde kalmaz sende kymco yu anlatmaz yaşarsın bak ozaman fazla översen bu şefer ben sana kızarım ona göre
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Ben ne yazsam da sen yine de gönlüne göre olanı alacaksındır. Honda Dylan üzerine motor yok kendi sınıfında. sahiplerinin vazgeçemedikleri bir motor. Güç, son hız, ivmelenme (patinaj çekebilen bir araç), dayanıklılık, arızasızlık, yakıt ekonomisi. Tek itiraz orijinal lastikleri çok iyi yol tutmuyor, 1 sene içerisinde değiştirip Dylan topiğinde bulabileceğin markalardan alırsan bu da sorun değil.

Büyük tekerlekli olan scooter lardan Bewerly kullanan arkadaşlar (hem de Dylan sahibiler) en az dylan kadar iyi diyerek karşılaştırma yaptılar.:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
sana sıf kymco motosiklet alıp hediye etmek için milli piyango bileti aldım çıkarsa söz sana sıfır anahtar teslimi kymco benden o zaman gözünde kalmaz sende kymco yu anlatmaz yaşarsın bak ozaman fazla översen bu şefer ben sana kızarım ona göre

İnşallah çıkarda bu sözünü unutmazsın.Ben de o zaman söz bir daha ağzıma dylan'ı almam:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst